mobiel en pc verbinden met bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterpost

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Ik kan geen bluetooth verbinding maken met mijn pc.Ik krijg uiteindelijk de melding dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd Ik heb een usb adapter gekocht en de bijgeleverde drivers geinstalleerd Ik kan wel verbinding maken met draadloos headset

Laatst bewerkt:
misschien handig om te vertellen welke mobiel je hebt en welke usb adapter je hebt ?

en welke windows je draait ?

Excuus..Ik heb een galaxy s2,op m'n pc gebruik ik windows7 en het is een Sitecom Micro Adapter Bluetooth 2.1 USB CN-523

dit kwam ik tegen staat dit bij jou goed op je samsung?

››Gegevens ontvangen via de Bluetooth-functie

1 Open in de standby-stand de lijst met applicaties en selecteer
Instellingen → Draadloos en netwerk → Bluetoothinstellingen
→ Zichtbaar.
Uw toestel is 120 seconden lang zichtbaar voor andere
Bluetooth-apparaten.

ik las op internet dat heel veel mensen dit probleem hebben website staat hieronder

Website :Galaxy s2 Bluetooth

dus denk dat je beter gewoon de usb kabel kan gebruiken

en misschien bestaat er wel software dat het via draadloos internet kan

en anders heb je de optie dat je het gewoon via een micro-sd kaartje je bestanden overzet

Hartelijk dank voor je reactie.Ik heb het toestel zichtbaar gemaakt m'n pc is wel gekoppeld en herkend andersom m'n mobiel maar er kan geen verbinding gemaakt worden.De rede dat ik via B.T. verbinding wil maken met m'n mobiel is dat ik sterk de indruk heb alleen op die manier beltonen kan overzetten maar voor de zekerheid ga ik toch nog eens kijken of het echt niet anders kan.

edit en dat laatste is gelukt,maar ik vind het toch jammer dat ik geen bluetooth verbinding kan maken

Laatst bewerkt:
Ik krijg nog steeds de melding dat het stuur programma niet is geinstalleerd

Hoi,

Dit is een beetje off-topic, maar je kan het ook zonder bluetooth proberen. De ringtones naar je SD-kaart kopieren en vervolgens je SD-kaart in de card-reader van je pc stoppen.
Hopelijk kan je hier wat mee.

Groet Chris

Bedankt voor je reactie
Ik heb sinds een paar weken een andere computer en werk nu met OSX Lion.Op m'n andere schijf staat Windows7 maar hiermee kan ik nog steeds geen bluetooth verbinding maken Galaxy S2 maken.Het probleem is inmiddels niet meer zo actueel(ik heb me er bij neergelegd) ;)

Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook wel vaker gehad - maar ik heb een Blackberry. Ik heb de laptop en de Blackberry geformateerd en vervolgens deden ze het allebij :thumb:
Niet voor iedereen aanraadbaar trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan