mobiel internet op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juzzz

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
281
hoi,

Bij me werk hebben we een bedrijft laptop die overal naartoe genomen kan worden voor presentaties etc.
nu willen we er ook internet op maar omdat er niet altijd een aansluiting is denken we erover voor mobiel internet.
nu is het probleem dat het super duur is voor maar een lage snelheid (KPN= 7,2Mbit = 0,9Kb/s) das nouniet echt super :p voor 40 eurie per maand.

heeft iemand iets beters ty.
 
mobiel netwerk is altijd lager en trager.
je zou eens bij vodafone kunnen kijken....
maar de prijzen en snelheden liggen allemaal bij elkaar
bij the phone house downl 1.536 kb/s € 45
 
Volgens mij hebben vodafone en Orange ook van die kaartjes, je zou kunnen kijken of zijn goedkoper/sneller zijn maar volgens mij is het alleen mogelijk via een simkaart.

ook heb ik mensen gezien die over hun mobiele televoon internetten en dan een verbinding hebben van 30 kb/s (tijdens het downloaden) zij gebruiken hun telefoon dan als modum
 
mobiel netwerk is altijd lager en trager.
je zou eens bij vodafone kunnen kijken....
maar de prijzen en snelheden liggen allemaal bij elkaar
bij the phone house downl 1.536 kb/s € 45

ok website?
en zijn er nog meer/ betere?

Volgens mij hebben vodafone en Orange ook van die kaartjes, je zou kunnen kijken of zijn goedkoper/sneller zijn maar volgens mij is het alleen mogelijk via een simkaart.

ook heb ik mensen gezien die over hun mobiele televoon internetten en dan een verbinding hebben van 30 kb/s (tijdens het downloaden) zij gebruiken hun telefoon dan als modum

ja maar wil leiver geen mobiel omdat we niet echt een vate mobiel hebben snap je.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat je het liever niet hebt over een mobiel maar ik noemde eventjes een mogelijkheid op.
trouwens op mijn stage vorig jaar hadden ze UMTS of zo iets van vodafone en dat beviel goed volgens mij was dat ook rond de 30 a 40 euro per maand maar de snelheid was redelijk goed
 
het voorbeeld wat ik gaf komt uit de folder van the phone house.
de aanbieding is een onderdeel van kpn.
 
hoi,

Bij me werk hebben we een bedrijft laptop die overal naartoe genomen kan worden voor presentaties etc.
nu willen we er ook internet op maar omdat er niet altijd een aansluiting is denken we erover voor mobiel internet.
nu is het probleem dat het super duur is voor maar een lage snelheid (KPN= 7,2Mbit = 0,9Kb/s) das nouniet echt super :p voor 40 eurie per maand.

heeft iemand iets beters ty.

Is het bedrijfsoppervlak zodanig dat je niet zélf met wireless en een paar bridges / range extenders?

Heb je (mogelijk ook láter) altijd plezier van en je blijft binnen je eigen netwerk ....
En sneller, zéker wanneer je kiest voor Wireless-N
 
Is het bedrijfsoppervlak zodanig dat je niet zélf met wireless en een paar bridges / range extenders?

Heb je (mogelijk ook láter) altijd plezier van en je blijft binnen je eigen netwerk ....
En sneller, zéker wanneer je kiest voor Wireless-N

ja maar liever niet want het is ook voor om naar klanten te gaan.
en je kan er niet vanuitgaan dat dat altijd in de buurt is.
 
hey,

Kijk even in het MediaMarkt krantje

Vodafone Prepaid 129,-

Succes!


mvg,

Rob
 
hey,

Kijk even in het MediaMarkt krantje

Vodafone Prepaid 129,-

Succes!


mvg,

Rob

Prepaid :confused:
geen abon?

het gaan er om dat ik redelijk snelheid heb (e-mails, websites) en dat je overal kan internetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan