Mobiel internet samsung star qwerty B3410

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roydie

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2009
Hoi,
Ik wil nu heel graag, en al heel lang, dat mijn mobiel internet eens gaat werken. Telkens als in een URL invul, krijg ik een pop-up venster met het bericht: Aanvraag mislukt. Na al veel op internet te hebben gezocht, kan ik de oorzaak nog steeds niet vinden. Ik heb kruidvat mobiel, en ik heb de instellingen nu al 80 keer aangevraagd.
Ik hoorde dat je iets bij de APN (?) moest invullen? Waar kan ik dat vinden, of is dat niet de oorzaak?

Ik hoor het wel!

Zou je wat meer informatie willen geven?
Zoals: Heb je prepaid of abonnement, heb je onbeperkt internet of geen internet abonnement?

Ik heb prep8d kruidvat mobiel, dus ook geen abonnement op mobiel internet.

Je kunt met je Kruidvat Mobiel SIM surfen op het Internet. Daarvoor moet je in je mobiele telefoon een APN instellen. De gegevens daarvoor zijn: APN = internet.data; username en password hoef je niet in te vullen. Gebruik voor zover nodig de gebruiksaanwijzing van je mobiele telefoon. Je kunt de juiste instellingen ook via de website naar je mobiele telefoon laten sturen

Dus ik denk naar instellingen en dan verbinding iets in die richting!

Laat maar, ik zag een domme fout over het hoofd, als ik dat eerder had geweten...

Bedankt voor de moeite :)

wat was het probleem dan? ik heb namelijk het zelfde probleem.. elke keer aanvraag mislukt.
ik heb t-mobile pre-paid en dat werkte eerst altijd goed maar nu sinds een paar maanden alweer denk ik doet hij het niet meer..
help?

Ik moest het eerste activeren via de website van mijn provider, en als je de sms van het activeren krijgt moet je op "Installeren" drukken. Toen werkte het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan