Mobiel Internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cray
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cray

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Beste HM'ers,

Binnenkort verloopt mijn mobiele abonnement en dan is het weer tijd om een nieuwe mobiel etc. uit te zoeken. Maar ik hoor/lees de laatste tijd dat er waarschijnlijk eind van het jaar het mobiel internet gaat veranderen en dat je dan bepaalde data pakketten krijgt.

Mijn vragen:
-Bij Hi kan je nu Eindeloos Mobiel Internet krijgen, maar blijft dit eindeloos online als de bovenstaande regel in gaat?
-Is het zeker dat deze regel in gaat of is het weer een van de ideeën van de providers dat uit eindelijk niet uitkomt?

Ik ben benieuwd of jullie misschien iets meer weten, omdat ik het graag wil weten als ik een nieuw abonnement ga nemen.

Bij HI krijg je dat abo voor 2,5 euri per maand ..... en zolang je bij HI blijft.
Daar verandert niks aan.

Dat blijft gelijk zolang jouw abonnement loopt. Je kunt ook tethering toepassen met je Hi abonnement, dan kun je ook internetten op je netbook of laptop. :)

@ MI:

Ik zie net dat je op de KPN prepaid site dat je ook kan mailen enzo, maar kan dat via dat thering ofzo ook met je laptop? of kost dat weer teveel geld? Is dat sowieso wel mogelijk via prepaid...? let me know pls!!

@ MI:

Ik zie net dat je op de KPN prepaid site dat je ook kan mailen enzo, maar kan dat via dat thering ofzo ook met je laptop? of kost dat weer teveel geld? Is dat sowieso wel mogelijk via prepaid...? let me know pls!!

is heel erg duur, maar moet in principe kunnen...

is heel erg duur, maar moet in principe kunnen...

Als je een beetje regelmatig gebruik maakt van mobiel internet ben je met prepaid inderdaad vele malen duurder uit... Verder is tethering volgens mij sowieso mogelijk, zoals ook in die link op een van de posts hierboven beschreven is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan