Mobiel luisteren naar internet streams

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik ben opzoek naar een mobieltje waar ik mee kan bellen en internet radio
kan luisteren (streaming radio dus). Surfen is voor mij niet belangrijk dus
ik zoek een mobieltje+-abonnement wat voor mij het meest geschiktst is. Ik
heb hier dus ook wat vragen over en wil weten wat de ervaring is:

-Wat is de geluidskwaliteit?
-En hoe is de mobiele ontvangst als je luistert en loopt tegelijk?
-En hoe gaat het in zijn werk als ik een stream wil luisteren, waar op mijn
mobieltje moet ik dan wezen?
-En is het zo als ik streaming radio beluister en ik wordt gebeld, hoor ik
dat dan gewoon tijdens het luisteren naar internetradio of kan ik dan niet
gebeld worden?
-Wat zijn de kosten?

Ik zou gewoon eens binnen stappen bij een gsm winkel die kunnen je op alle punten heel goed helpen denk ik!

Ik heb zelf een Nokia N80 en die heeft eigenlijk alle functies aan boord alleen wanneer je constant webradio wilt luisteren(waarom eigenlijk) zul je wel een pittig abbo moeten hebben met het oog op de data verbinding.

Met een wifi toestel (zoals mijn N80) zou je evt ook via hotspots kunnen luisteren alleen heb ik dat zelf nog nooit getest

Ik zou gewoon eens binnen stappen bij een gsm winkel die kunnen je op alle punten heel goed helpen denk ik!

Ik heb zelf een Nokia N80 en die heeft eigenlijk alle functies aan boord alleen wanneer je constant webradio wilt luisteren(waarom eigenlijk) zul je wel een pittig abbo moeten hebben met het oog op de data verbinding.

Met een wifi toestel (zoals mijn N80) zou je evt ook via hotspots kunnen luisteren alleen heb ik dat zelf nog nooit getest

Hoezo een pittig abbonnement? Je kunt toch abbonementen afsluiten voor onbeperkt internet zoals Web 'n Walk van T-Mobile en wellicht nog andere varianten van andere providers?

inderdaad zou kunnen, maar lijkt me dat die vrij prijzig zijn... en waarom naar webradio luisteren als je ook gewoon naar FM radio kunt luisteren...(dan zijn er misschien wel betere toestellen dan de N80)

inderdaad zou kunnen, maar lijkt me dat die vrij prijzig zijn... en waarom naar webradio luisteren als je ook gewoon naar FM radio kunt luisteren...(dan zijn er misschien wel betere toestellen dan de N80)

Waarom? Nou dan had ik dit topic niet geopend he....
Op de FM is voor mij tegenwoordig niets interessants te vinden. En de mogelijkheden via internet zijn legio....
En die prijzen vallen wel mee hoor, 9 euro voor web 'n walk.

Waarom? Nou dan had ik dit topic niet geopend he....
Op de FM is voor mij tegenwoordig niets interessants te vinden. En de mogelijkheden via internet zijn legio....
En die prijzen vallen wel mee hoor, 9 euro voor web 'n walk.

Hmm waarom vraag je het dan hier terwijl een belcompany of T for telecom je een erg goed advies kunnen geven... En de meeste dingen die je vraagt zijn toestel specifiek maar je noemt geen toestel namen

Laatst bewerkt:
Hmm waarom vraag je het dan hier terwijl een belcompany of T for telecom je een erg goed advies kunnen geven... En de meeste dingen die je vraagt zijn toestel specifiek maar je noemt geen toestel namen

Wat dank jezelf? Ik wil graag advies welk toestel en dus ook welk abbonnement voor mij het meest geschikst is. En tevens vraag ik dus wat de ervaringen zijn.

Ok, wie heeft er verder ervaringen mee en heeft er tips??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan