mobiel nummer veranderen in schermnaam, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikita70

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Berichten
36
hallo,

Ik had van iemand in mijn mns-lijst het mobiele nummer toegevoegd. Maar wilde het weer weghebben. Ik heb haar toen verwijderd en opnieuw ingevoerd. Dus zonder mobiel nummer. Maar nu is haar schermnaam weg en staat alleen haar nummer achter het poppetje. (terwijl ik toch echt dat nummer weggehaald had en dus niet meer opnieuw ingevoerd heb)En bovendien had ze normaal gesproken geen poppetje, maar een plaatje.

Hoe kan ik haar schermnaam weer terugkrijgen? Ik heb versie 7.0 en windows xp home edition.

groeten Ellen
 
Ik heb het een en ander aangeklikt, en nu staat het mobiele nummer er niet meer, maar haar e-mailadres. Ik wil nog steeds haar schermnaam hebben. En bij de instellingen staat dat ik alle schermnamen weergegeven wil hebben. Dat moet ik zo laten staan natuurlijk. Dus begrijp nog steeds niet hoe ik het kan veranderen.

groeten Ellen
 
Heb je een keer ingelogd bij Msn nadat je de veranderingen had doorgevoerd? Misschien verschijnt haar schermnaam ook pas als zij tegelijkertijd online is.

Gewoon even afwachten :).


Vr.Gr. Egel.
 
inderdaad, toen zij weer online was, kwam ze met haar naam in beeld, dus opgelost! Maar bedankt voor het meedenken!

groeten Ellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan