Mobiel vs Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witbier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2010
Probeer met mijn "nieuwe" mobiel draadloos verbinding te leggen met mij router.
ik weet eigenlijk helemaal niet of dit kan. Mijn mobiel ziet wel het netwerk, maar mijn code-sleutel pikt hij niet. Nu zit ik te twijfelen of zo iets uberhaupt wel mogelijk is.

router met KNP abb. (experiabox)
mobiel heeft vodafone abb.

geen flauw idee of er dit toe doet.

iemand een idee?

Welke mobiel heb je dan? Normaal zou hij gewoon je router vinden en dat moet je sleutel invoeren en klaar...

Laatst bewerkt:
het blijkt dat een experiabox wel een bridge actie ondersteund het is dus mogelijk als je de mobiel alshotspot gebruikt en je experiabox gebruikt om je bereik te vergroten

het blijkt dat een experiabox wel een bridge actie ondersteund het is dus mogelijk als je de mobiel alshotspot gebruikt en je experiabox gebruikt om je bereik te vergroten

Volgens mij was dit niet zijn bedoeling. Ik denk dat hij gewoon internet op zijn mobiel wil. Maar dan moet hij de sleutel wel accepteren.
Had je al verteld welke mobiel je had? En zo niet, deze heeft wel wifi? (Ik denk het wel, anders kan je ook niet zoeken naar internet)

mijn excuses ;)

inderdaad code in typen moet werken zo niet wijzig de verbinding naar een WEP beveiliging kijken of het dan werkt

Na talloze keren proberen heb ik het nu voor elkaar.
Thx, voor de hulp.
Kreeg weer energie om door te gaan ;) nadat ik hoorde dat het mogelijk moest zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan