mobiel word niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hallo,
mijn kleindochter heeft een Samsung Galaxy 19100 gekregen van een kennis, zij heeft hierin haar prepaid simkaart in gestopt om te kunnen bellen,
via het draadloos modem van Ziggo kan zij op internet, nu heeft zij het mobieltje aangesloten op de pc met XP via USB, om bv muziek van de pc naar het mobieltje over te zetten, maar het mobieltje word niet herkent ! Normaliter zou zij het station moeten kunnen zien via de verkenner, net zoals een ander verwisselbaar station (usb stick of externe schijf)
Ook heeft zij het programma Kies geinstalleerd op haar pc, maar als dit programma opent blijft het contact zoeken met het mobieltje,
zij kan dus geen muziek oid overzetten,
wat is hier aan de hand ?

Ik heb je vraag naar deze rubriek verzet, staat hier beter op zijn plaats.

Het programma kies levert meer problemen op. Ik gebruik het nooit. Kijk eens naar het programma airdroid, dat kun je vinden in de play store van google.
Via airdroid kun je via je browser bestanden op je telefoon zetten en ook andersom natuurlijk.
Als je het programma airdroid opent op de telefoon zie je daar het adres wat in moet geven in de browser. Vervolgens kun je met de barcodescanner op de telefoon inloggen door dat te richten op je browser.

Vraagt de telefoon niet wat je wilt doen met de usb aansluiting zodra je die inplugt?
Niet alle modellen worden direct als media gezien, maar gaat dan standaard de oplaadfunctie gebruiken als die wordt aangesloten.
Je kan kijken bij de instellingen over usb in je telefoon.

thnx voor de info, ik zal vanmiddag naar mijn kleindochter gaan en zien wat er gebeurt als ik jullie tips uitvoer.

bij samsung moet je na aansluiten via usb de balk bovenin beeld naar beneden slepen en kiezen voor üsb opslag inschakelen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan