Mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandert8

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik zoek een nieuwe smartphone. Ik wil er weinig geld voor uitgeven, dus ik vraag aan jullie wat de goedkoopste smartphone op de markt is waar Whatsapp op kan, dan ben ik al tevreden. Voorkeur gaat wel uit een mobiel met QWERTY toetsenbord, maar hoeft niet ;) .

Sander

Edit:
Nog even wat ik wel en niet zou willen:
Simlock vrij (Medion Mobile gaat erin)
Geen abbo

Laatst bewerkt:
Haha, heel grappig hoor -__- . Maar dan krijg je meer dan 500 mobieltjes, ik weet echt voor geen goud welke ik zou moet kiezen...

Sorry, hij is flauw... nee wat misschien handig is, kijk even op telefoonshop.nl bijvoorbeeld. Daar kun je op allerlei criteria zoeken, en daarmee de chaos redelijk beperken. Als je daar een leuke tussen ziet zitten, google je die even (of kijk in de tweakers pricewatch) om te zien waar ie misschien goedkoper te vinden is ;)

Nope. Dit is een nokia eigen OSje, dat kan geen whatsapp aan. Misschien is het een idee een goedkope 2ehands op marktplaats te halen, met android? Dan kun je iig whatsapp erop draaien...

HTC en Samsung zijn de bekendste, bijna alleen maar android toestellen... verder heeft bijna elk merk ze wel, gewoon in je zoekopdracht erbij zetten, dan neemt ie het wel goed mee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan