Mobiele telefoon aansluiten via USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Hallo allemaal,

Kan ik m.b.v. een usb kabeltje mijn mobiele telefoon van Samsung aansluiten op de pc?
Er zit op de mobiel alleen een platte uitgang waar een soort medialogo en een opladerlogo bij staan.
In die uitgang gaat normaal de oplader, kan ik hier dan ook een platte usb-kabel op aan sluiten om dingen van en naar mijn mobiel over te zetten?
Ik weet dat het moet kunnen maar we hebben het een keer met een andere Samsung mobiel geprobeerd maar die werd niet herkend.
Welke software kan ik hier het beste bij gebruiken?

Groeten,

Michaël

Daar heb je een aparte datakabel voor nodig, die er normaal gesproken standaard bijgeleverd wordt.
De software die je nodig zou hebben wordt ook meegeleverd.
Anders moet je eens contact opnemen met de leverancier.

Nee de software en de kabel zijn niet meegeleverd.
Hoe sluiten jullie dan je mobiel aan?

Aan je beschrijving te lezen, heb je mogelijk de nieuwe "Mini USB". Zie foto, links de mini USB en rechts de nieuwe plattere uitvoering ook wel "Micros USB" genoemd;
motorola_razr2_v8img_3995.jpg

Je moet dus een kabel hebben, van gewoon USB naar zo'n kleine USB. Software is dacht ik Samsung PC studio, die je nodig hebt.

Ik heb zelf een HTC telefoon en gebruik deze met een micro USB aansluiting naar de PC.

Laatst bewerkt:
Misschien wel handig om even te zeggen om WELKE Samsung het gaat...
Nu is het koffiedik kijken....

Het gaat om Samsung GT-E1150i.
Waar kan ik de kabel het beste kopen? Geef maar iets van een link.

Laatst bewerkt:
Die kun je volgens mij helemaal niet op de pc aansluiten

In de mobiel zit bij menu zit een mapje bestanden en daar in muziek en daar moet je nummers kunnen plaatsen en afspelen.
En er staat ook in het menu dat er 1076 kb geheugen op zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan