Mobiele telefoon met toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareltjevb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2011
Ben op zoek naar een betaalbare telefoon met toetsenbord aan de voorkant (zoals Blackberry dat heeft). Ik vind de Blackberry toestellen te duur, dus ik ben op zoek naar iets anders - maximaal 150 euro voor het toestel of goedkoop bij een 1 jarig abonnement (bij Hi).

Nu ben ik tegengekomen:
Sony Ericsson Txt (los 99 euro en nog niet beschikbaar in Hi webshop) - Sony Ericsson besturingssysteem, 3MP camera, Facebook integratie en Wifi.
Samsung Galaxy Txt (los 166 euro volgens Hi webshop en 50 euro bij 1 jarig Hi abonnement) - Android 2.3, touchscreen, 832MHz processor, 3MP camera, GPS, Android Market, 3G en Wifi.
HTC ChaCha (los 250 euro en 40 euro bij 1 jarig Hi abonnement) - Android, touchscreen, 5MP camera, GPS, Android Market, 3G en Wifi.

Weten jullie nog andere toestellen? Wat me opviel is dat de prijs van de HTC ChaCha los een stuk hoger ligt dan die van de Samsung Galaxy Txt, maar dat deze met abonnement goedkoper is.. En ik denk dat Android beter is dan het eigen Sony Ericsson besturingssysteem?

Alvast bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt:
voor 80 euro heb je ook altijd nog de Samsung Chat 335 met qwerty toetsenbord:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan