Mobiele telefoon via bluetooth als modem gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Is het ook mogelijk om je mobiele telefoon (Nokia 6822) als modem te gebruiken voor je laptop door middel van hem via bluetooth te laten communiceren met je laptop? Zo ja hoe?

Weet niet of het op de pc kan maar het ka nwel op veel Navigatiesystemen zoals de TOMTOM Go ,,, :D :D

beter is om een usb datakabel te gebruiken
maar ik vraag me af of je dan op normale site uit komt of wap sites

Er zit normaal gesproken software bij de kabel je kan wel internet verbinding maken
maar of je een normaal inbel nummer kunt bellen weet ik niet wel de normale wap sites settings.

Ik ken het type niet uit mijn hoofd maar als er bluetooth en een intern modem opzit dan is dat simpel te doen. Ik gebruik mijn nokia 6670 ook altijd als inbel modem, maar gprs kan ook. Hiervoor de 7250i en de 8310 en volgensmij de 8210 deed ik dat ook al maar dan via infrarood.

hallo ...

Heb hier al een aantal goede tips gelezen over het probleem van mobiel naar laptop internetten .
Mijn vriend is daar ook al mee bezig om dat voor elkaar te krijgen namelijk .
Ik hoop dat het nu dan wel gaat lukken .
Maar kan iemand me ook vertellen of daar erg hoge kosten aan verbonden zijn ??
Want er zal wel groot verschil zijn zeker of je in het binnen of buitenland op die manier toch online wilt zijn ....

Mss dat iemand dit weet ???
Thanksssssss....

Lineke

Verwacht je op een topic, waarvan de laatste posting 4 jaar (!) geleden is, nog antwoord te krijgen ???

Omdat het topic al een aantal jaren oud is, gaat er een slotje op.

RooieFik: doe de volgende keer even op de knop meld misbruik drukken. Dan wordt dit door ons verder behandeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan