Mobo kaduuk? Videokaart Kaduuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

H0lyGra1l

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Ik had een Gainward 6600GT GS GLH, maar me vent die deed het niet goed (moest ik telkens aanduwen als een defecte auto) net toen ik Powerstrip deinstalleerde (zodat hij het wat rustiger aan zou doen (want zonder cooling word die veelst te heet) ga ik hem opnieuw opstarten... start ik op.. PIEP PIEP PIEP....

Ikke 4 andere videokaarten gestest (worden allemaal niet meer gepakt, geen reactie niks) maar theorie: Mobo is dood

Mijn videokaart die zet ik morgen in een andere pc met een PCI-E slot,. kijken of die het heeft overleeft.

Maar nu moet ik een nieuwe mobo hebben. ik had socket 939. en ben fanatieke gamer, dus moet ik nu socket 939 weer nemen? of overstappe op de AM2? wat kan hoger met de proccesertjes?

1 lange, 2 korten.. op je link staat dat het dan een video error is.. maar ik heb er 4 nog getest... maar dan doet die het nog niet.

dus dat geloof ik ook niet..

Maar laten we het houden op me nieuwe systeem :)
welk moederbord moet ik nemen als ik wil upgraden en het beste voor spelle :D

Snap ik, een AM2 dan?
wat is nu ook het verschil met processoren en die X2?
welke is beste voor games? :)

Boelte als eens goed scoon gemaakt.stoff, nicoti en zo ?

Bij het opstartern zie altijd wat het bios is, wel handig als je piepjes wilt analyseren.

Maar de rest van je hardware is toch nog goed? Waarom dan ook een nieuwe cpu... Neem toch gewoon een socket 939 mobo. En je moet echt niet voor am2 gaan, ga dan liever voor core2duo(heb ik zelf ook) Je zult trouwens je ramgeheugen ook nog moeten upgraden naar DDR2. Ik raad je aan om gewoon bij 939 te blijven.

Ik pak nu de Intel Conroe E6600 Core2Duo (Socket 775, 2.40Ghz, 1066Mhz FSB, 4MB )
met het mobo : Asus P5N32-SLI Premium *WiFi*
Nu nog kijken welke nieuwe videokaart.

ik blijf niet bij socket 939, ik kan dan nu wel een socket 939 mobo gaan kopen, maar dan zal ik toch over een half jaar als fanatieke gamer een Conroe moeten nemen, en dat is niet slim (2e investeren)

Iemand een ideetje voor snelle ram? OCZ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan