mod installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
eej iedereen,
ik download soms mods. Deze mods kan ik installeren zolang het voor auto's is. Nu wou ik ook graag de skins en weapons hebben. Ik download deze hier:

http://www.jvtdesign.net/ideal_vc/weapon.htm

Er staat ook bij hoe je dit moet installeren maar het lukt mij maar niet. Kan iemand mij vertellen hoe het ook zou kunnen, of het goed kunnen uitleggen.

Dankje wel,
Daron

Over welk spel hebben we het hier? Ik gta maar ff uit van GTA aangezien ik dff en txd zag staan. In principe gaat het met wapens precies hetzelfde als met auto's. (Als je img tools gebruikt (zo niet gebruik dat voortaan!)) Voor skins weet ik het niet zeker maar volgens mij moet je dan 1 van die andere files gebruiken in de map models. Voor auto's en wapens is het gta3.img, voor skins weet ik het zo gauw niet. Vaak staat dat in de mod zelf. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar zet de volgens keer iets meer info in je vraag en zorg dat de data van de site in je vraag staat.

oke bedankt, ik had het idd over GTA en ik had meer informatie moeten geven, dat klopt:P

kan je mij misschien ook vertellen welke stappen ik moet ondergaan met img tools

download img tools. Vervolgens open je GTA3 (ik weet niet of zo in elke gta heet maar hij staat in ieder geval in de map models (in gta sa is het wel zo)). Dan druk je op F2 en zoek je het bestand dat je wil vervangen. Als je dit voor de dll en txd hebt gedaan ben ke klaar. Evt moet je nog wat regeltjes vervangen in handling.cfg (gewoon met kladblok openen) als het om een auto gaat anders moet je evt weapon openen (gaat op dezelfde manier). Hoe het met skins zit weet ik niet. T/m gta vc kan je die gewoon bewerken en plaatsen want het zijn bmp bestandjes en die kan je met paint openen. Ik Gta Sa moet je wat meer stappen doen. Ik denk dat je hier wel wat aan hebt.

dank je wel hier heb ik wel wat aan. Ik weet voor de wapens alleen niet wat ik moet vervangen daar ben ik nog niet achter, weet jij dat misschien wel

ff kijken

hummm, kan je ggmm eens downloaden. Ik weet alleen dat de wapens in GTA san andreas is models zitten. Dus dat betekend gewoon de dff en de txd vervangen. verder kan je evt weapon aanpassen maar dat is bijna nooit nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan