modem of router of netwerkkaart verbreekt zelf de verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hallo

Ik heb een raar probleem. Mijn internet verbinding stopt er om de haveklap mee. In het ntwerkcentrum van Vista is dan ook mijn verbinding verdwenen en deze komt dan even later weer terug en verbind dan weer.

Dit is een log van de gebeurtenis. maar daar begrijp imhelemaal niets van. Wie wel?

Log:

9-12-2007 19:21:32 Microsoft-Windows-Dhcp-Client 1003 Geen "Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 00197D60C64A. De volgende fout is opgetreden:
De time-outperiode van de semafoor is verlopen.. De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te verkrijgen."

Waarschuwing
9-12-2007 19:16:30 Microsoft-Windows-Dhcp-Client 1003 Geen "Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 00197D60C64A. De volgende fout is opgetreden:
De time-outperiode van de semafoor is verlopen.. De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te verkrijgen."

Waarschuwing
9-12-2007 18:52:32 Microsoft-Windows-Dhcp-Client 1003 Geen "Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 00197D60C64A. De volgende fout is opgetreden:

Waarschuwing
9-12-2007 17:15:06 Microsoft-Windows-Dhcp-Client 1003 Geen "Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 00197D60C64A. De volgende fout is opgetreden:

ja hoor. Hij heeft ook heel lang goed gedaan. maar nadat de stroom er een uurtje vanaf geweest doet mijn router modem of laptop dus raar,

Jan

Dan zou ik voor de reset gaan (dan ben je wel alle instellingen kwijt). Helpt dat nog niet dan zou ik eerst een test doen met een laptop van familie/ vrienden.

Daarna blijven de router en modem over... dan zou ik terug gaan met de router naar de winkel, en evt een nieuwe aanschaffen.

Ik heb alles gereset, ik de laatste software. Hij doet het ook bij andere computers..... zucht

Alles nieuw

Bleek een router probleem te zijn Niet te repareren. Nieuwe router gekocht (D-link). Maar de computers terug naar XP.....

Gelukkig nieuwjaar!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan