modem probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolstad

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
mijn modem belt wel in maar ik hoor hem niet bellen ook niet als ik geluid op zijn herds zet.

Vervolgens word er aangegeven dat er verbinding is maar ik kom niet op internet en ik kan ook niet mijn e-mail ophalen.

Eerder had ik al problemen dat de verbinding steds wegviel of van korte duur was.

Als ik kijk bij systeen apparaatbeheer geeft de modem aan correkt te werken.

Waar kan het aan liggen??

Welkom Eric,

Zoals Johnny als aangaf, zou je eerst kunnen scannen op spy- en adware. Maar wat ook mogelijk is, is dat je
buffer voor cookies vol zit.....

Ga eens naar internetopties in configuratiescherm en klik op tabblad algemeen en klik eens een keer op cookies verwijderen en geschiedenis wissen.
Dit is een heel simpel maar toch nog wel eens een voorkomend probleem !!
voor het geval met het wegvallen van de verbinding zou je nog eens even bij dezelfde internetopties even het tabblad verbindingen aan kunnen klikken en dan naar de instellingen van je modem gaan.
En bij inbelinstellingen even de knop geavanceerd klikken en kijken wat er aangevinkt staat. Je zou de optie, uitschakelen na zoveel minuten geen activiteit, even uit kunnen vinken !

Mocht dit alles niet helpen, scannen dus op spy en of adware !!! check daarvoor deze link maar eens !

Suuk6,

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan