modem, router, 2 computers Win XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen foutmelding, andere computer staat nu aan.
Ik zit nu achter de 2e computer.

Bijlagen

• second com.jpg
    second com.jpg
    57,9 KB · Weergaven: 13
Misschien kunnen we morgen verder kijken als je daar tijd voor hebt en zin.

Geplaatst door Henkdrum
Misschien kunnen we morgen verder kijken als je daar tijd voor hebt en zin.
Ik vind het goed dat wij morgen verder gaan. Ben alleen pas laat thuis.

Dennis.

Mijn vriend, waarbij ik logeer in Arizona, heeft uit frustratire een netwerk pro erbij gehaald, kosten $300.
resultaat 0.0 behalve dan dat er iets mis schijnt te zijn met het moederbord van de 2e computer......
Tja ik ben ook maar een amateur en weet het verder ook niet, lijkt mij geldklopperij.
Misschien dat daardoor de internet verbinding inderdaat hapert, terug naar de winkel.
wordt vervolgd........

Geplaatst door Henkdrum
Mijn vriend, waarbij ik logeer in Arizona, heeft uit frustratire een netwerk pro erbij gehaald, kosten $300.
resultaat 0.0
Geldklopperij vind ik dat.
Geplaatst door Henkdrum

behalve dan dat er iets mis schijnt te zijn met het moederbord van de 2e computer......
Misschien dat daardoor de internet verbinding inderdaat hapert, terug naar de winkel.
wordt vervolgd........
Een virus kan je pc zodanig ontregelen, dat je gaat denken dat er iets mis is met het moederbord van je 2e pc.

Ik ben er vanavond weer.

Dennis.

PS. Ik zie verder dat de configuratie van je router wel goed is.

De 2 e PC was nog maar net aangesloten.
Overigens een symbioze van 2 oude computers plus wat nieuwe componenten door de plaatselijke PC club in elkaar gelijmd.
Als eerste heb ik natuurlijk een virus scanner erop gezet plus natuurlijk Ad aware en TDS-3.
Tevens ook maar de Microsoft antiSpyware tool gedownload.
Kreeg ik tijdens het downloaden van service pack 2 al rare meldingen na het instaleren kregen de meldingen een bizar karakter.
Vandaag terugbrengen en misschien maar een nieuw moederbord.
Overigens waren de heren van PC club (USA), overigens ook vergeten om de flopy drive aan te sluiten, het draadje lag er zielig los bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan