Modem speed touch 546

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanrump

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Hoi allemaal, ik heb sinds vandaag internet van Speedlinq.Ik had voor heen Casema en gebruikte Grabit om mee te downloaden en had en heb ook een pay server.Nu dat ik Speedlinq hebt doet mijn Grabit het niet meer.Ik heb alles goed ingesteld als hoe dat moet, maar krijg telkens dat ik geen verbinding kan maken met de server. De fout melding is " Unable to connect to Eweka .119" Nu is mijn vraag heeft iemand een enige idee wat ik mischien fout doe.Ik had zelf gedacht aan een poort 4 warding maar alleen weet ik niet hoe dat moet in een speed touch modem 546.

Alvast bedank

mvrgrt,
alan

Laatst bewerkt:
Luuk zou je hier even om willen denken:

Huisregels zei:
Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op z'n minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeldt dit dan ook even.

:)

Ik ben op een programmatje van thomson gekomen " NAT_manager_01" om poort te forwarden.

SpeedTouch NAT-poort Manager (voor modems met Release R4.1 en R4.2 firmware)
De NAT Manager is een Windows programma om port forwarding (port mappings) in te stellen op SpeedTouch router modems uit de 500 en 600 type-reeks met firmware versie R4.1.x en R4.2.x
De forwarding/mapping wordt ingericht voor de PC waarop de NAT manager software is gestart.
Voor een aantal bekende toepassingen (FTP, HTTP e.a.) zijn de poortnummers reeds vooraf ingevoerd en kiest u slechts de betreffende naam.
Afzonderlijke poortnummers kunnen ook via het programma worden aangegeven en op de modem worden geactiveerd.
Opmerking: Vanaf firmware R5.3 en hoger zit deze NAT-manager functie in de modems zelf en is te benaderen via de webinterface van de modem.
Download NAT manager (1.7 MB)

Nu moet ik een W8 woord invullen tijdens het instaleren ik die dat die ik van mijn provider hebt gehad Gebruikersnaam sp6xxxxx en w8 woord xx....maar kom er niet door heen .

graag hulp

Kan het mischien ook niet aan wat anders liggen, dan die poort ???

Heb in middels al uitgevonden wat verkeerd stond, je kan namelijk een programma of programma's toevoegen zowdat de firewall hem toestaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan