modem vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cimbomm

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2004
ik wil een draadloosnetwerk hebben op mijn pc en de laptop. omdat ik een usb modem heb, moet ik deze eerst vervangen. maar ik weet het nog niet door welke modem?
kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen deze modems?

Draadloos modem
ZyXEL 2602HW-D1A (analoog) en ZyXEL 2602HW-D3A (ISDN)

Kenmerken:
Met meerdere computers draadloos op internet
Met maximaal 4 computers via de (netwerk)kabel op internet
Geschikt voor alle Tiscali ADSL-abonnementen
Met het draadloos modem kun je met meerdere computers tegelijk draadloos op internet. De computers moeten uitgerust zijn met een interne of externe draadloze ontvanger. Naast de draadloze verbinding kun je maximaal 4 computers aansluiten via een (netwerk)kabel. Voor het draadloos modem heb je een geïnstalleerde ethernetkaart op je computer nodig. Deze ethernetkaart is in vrijwel alle computers standaard aanwezig. Het draadloos modem is geschikt voor snelheden tot 20 Mbit/s. Dit betekent dat het modem geschikt is voor alle ADSL-abonnementen van Tiscali.

Technische specificaties:
Geschikt voor ADSL, ADSL2, ADSL2+
NAT (includes multi-to-multi NAT) / SUA, 512 NAT Sessions Per Host
NAT Server (Port Forwarding)
DHCP Client/Server/Relay
UPnP Support

Draadloos, uitgebreid modem
ZyXEL 2602HW-D1A (analoog) en ZyXEL 2602HW-D3A (ISDN)

Kenmerken:
Met meerdere computers draadloos op internet
Inclusief draadloze ontvanger
Met maximaal 4 computers via de (netwerk)kabel op internet
Geschikt voor alle Tiscali ADSL-abonnementen
Met het draadloos, uitgebreid modem kun je met meerdere computers tegelijk draadloos op internet. De benodigde draadloze ontvanger voor één computer krijg je bij het modem geleverd. Naast de draadloze verbinding via het draadloos uitgebreid modem kun je maximaal 4 computers aansluiten via een (netwerk)kabel. Voor het draadloos, uitgebreid modem heb je een geïnstalleerde ethernetkaart op je computer nodig. Deze ethernetkaart is in vrijwel alle computers standaard aanwezig. Het draadloos, uitgebreid modem is geschikt voor snelheden tot 20 Mbit/s. Dit betekent dat het modem geschikt is voor alle ADSL-abonnementen van Tiscali.

Technische specificaties:
Geschikt voor ADSL, ADSL2, ADSL2+
NAT (includes multi-to-multi NAT) / SUA, 512 NAT Sessions Per Host
NAT Server (Port Forwarding)
DHCP Client/Server/Relay
UPnP Support
Klik hier voor meer informatie over het draadloos, uitgebreid modem van Tiscali.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan