Modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

paula22

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2003
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn modem.
Ik heb namelijk een compaq pc en had daar windows 98 opstaan. Daarna heb ik windows XP pro erop gezet en toen deed mijn modem het niet meer! Er staat ook een uitroepteken bij communicatie port 1 en hij detecteerd de modem niet. Wat kan ik hier aan doen en waar kan ik eventueel software of dergelijke vinden?

Ik hoop dat je mij kunt helpen en alvast bedankt!
Paula

hoi Jackass,

Ik weet niet precies waar ik moet zoeken ik weet niet wat voor type ik heb en dergelijke waar kan ik dat vinden en de modem die ik had was supra express 56i en die xp heeft geinstalleerd heet sonic blue 2380 sup fax data modem!
Zou je mij hiermee kunnen helpen?
Bedankt!
paula

Hoi,

Het is niet gelukt met die website! Heb je nog andere ideeen zodat mijn modem gaat werken? Alvast bedankt!

Wat is het merk en het type-nummer van je modem; dan kan ik je helpen bij het zoeken van een driver.

Hoi Morpheus,

Voordat Windows XP was geïnstalleerd was het een Supra Express 56i modem.
Nadat Windows XP was geïnstalleerd is het een Sonic blue SUP2380 data Fax Modem geworden.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Hoi

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost! Wie kan mij helpen?

Mijn modem doet het nog steeds niet heb op compaq gekeken maar daar staat niks bij.

Weet iemand het antwoord?

Alvast bedankt

Paula22

En kun je niet via
Configuratiescherm
Modem
een ander modem toevoegen?

Je modem is toch hetzelfde gebleven, alleen moet je de goede drivers opnemen, en als het goed is zitten die gewoon op je computer.

Of je modem verwijderen, zodat bij het opstarten nieuwe hardware wordt ontdekt en vanzelf wordt geinstalleerd.

:cool:

Hoi

Ik heb dat allemaal al geprobeerd maar hij instaleerd elke keer die sonic blue modem.

Hij blijft dan een probleem hebben met de communicatieport 1
Dus....
Weet je nog iets anders?

Alvast bedankt

Modems
Diagnostische gegevens......

Bij mij staat het modem op COM3
Maar of dat altijd zo is?

Zijn er nog meer apparaten die fouten geven?
Dan zou het een IRQ conflikt kunnen zijn.

:cool:

Hoi

Nee er zijn geen conflicten alleen de communicatie poort en dat internet het daarom volgens mij niet doet!
Nog ideeen?
Nog een vraag mijn schijf is door al dat gedoe vol.
Hoe kan ik dat leegmaken? Kan ik dan format c doen en alles er opnieuw opzetten of krijg ik dan weer alleen super veel fout meldingen?
ALvast bedankt

www.driverguide.com
login onder

driver
all

zoek op supra en systeem geeft 31 modems
zie onder....
je kan kiezen uit de pro of de normale versie.

zoek je modem, en download de driver voor XP/win2000

Je HD opruimen, ja......ledig je temp file in de map windows eens en doe eens schijf opruiming. Misschien dat dit verlichting geeft.

Onderstaand is een overzicht van de pagina.

View Model Company Device Driver Operating System Submitted
by
date Comments
• Supraexpress 2070 Supra Modem / ISDN Supra56K.zip DG Windows 98 Greg
• Supra express 56i pro Supra Modem / ISDN 2560_w2k.zip DG Windows XP Zippo
Dec 27, 2002 Click here to view!
• Supra express 56i pro Supra Modem / ISDN 2560_w2k.zip DG Windows XP Zippo
Nov 9, 2002 Click here to view!
• Supra Express 2761 Diamond Multimedia Modem / ISDN supraexpress56-2761_... 004.zip DG Windows XP
• ~~ Diamond Multimedia Modem / ISDN 2850mwdm.inf DG Windows XP fernando
• supra express56i pro sup2380 Compaq Modem / ISDN supraexpress56-2380_... 010.exe DG Windows 2000 joe
Jul 7, 2001 Click here to view!
• All Diamond 336 Cards Diamond Multimedia Modem / ISDN sup_infs.zip DG Windows 95 & Windows 98 Les Dresser
Mar 24, 2001 Click here to view!
• Supra Express 56 Diamond Multimedia Modem / ISDN supraexpress56-2380_... 015.exe DG Windows 95 & Windows 98 Cyber_Hero
Mar 19, 2001
• Supra Express 56K Diamond Technologies Modem / ISDN Supra56K.zip DG Windows 95 & Windows 98 Glenn Stahl
Nov 26, 2000 Click here to view!
• express Supra Modem / ISDN supraexpress_56-driver.exe DG Windows 95 & DOS Dennis Natali
Nov 24, 2000 Click here to view!
• SUP-2830, Supra Express 56i Pro CW Diamond Multimedia Modem / ISDN 56i-Pro-CW-2830.zip DG Windows 95 & Windows 98 Jerry K
Sep 11, 2000 Click here to view!
• supraexpress 56e memory Diamond Multimedia Modem / ISDN supraexpress-memory_... ver.exe DG Windows 95 & Windows 98 cannibal
Jul 11, 2000 Click here to view!
• All Supra Modem / ISDN sup_infs.exe DG Windows 95 & Windows 98 Ken
May 18, 2000 Click here to view!
• Supra Express 56ePro Diamond Multimedia Modem / ISDN 9n56ep01.exe DG Windows NT Joe O'Connell
May 3, 2000
• supra express 336iV+Intl Diamond Multimedia Modem / ISDN sup_xpress336.zip DG Windows 95 & Windows 98 Papasopoulos Giorgos
Mar 25, 2000
• supra express 336iV+Intl Diamond Multimedia Modem / ISDN sup_xpress336.zip DG ~~ Papasopoulos Giorgos
Mar 25, 2000 Click here to view!
• supra express 56k pro Diamond Multimedia Other Devices Comm.drv DG Windows 98 Henk Smit
Mar 7, 2000
• Supra express 336i PnP Voice Modem Diamond Technologies Modem / ISDN Sup_infs.exe DG Windows 95 Carlos M.
Feb 29, 2000 Click here to view!
• Supra Express 56i Pro Diamond Multimedia Modem / ISDN SupraExpress56iPro.zip DG Windows NT Graham Hardwick
Dec 28, 1999 Click here to view!
• supra express 336 v+ Diamond Multimedia Modem / ISDN Test.html DG Windows 95 & Windows 98 F. Rudolph
Oct 17, 1999
• all supra express Diamond Multimedia Modem / ISDN sup_infs.exe DG Windows 95 John Doll
Sep 25, 1999 Click here to view!
• ~~ Supra Modem / ISDN Vvexe32.exe DG Windows 95 & Windows 98 Donnie Johnston
Sep 17, 1999 Click here to view!

Mike

Hoi ik heb het geprobeerd en het is niet gelukt. Hij blijft een uitroepteken geven bij communicatie port!
Dus wat moet ik doen hij had de modem wel geinstalleerd maar die doet het dus niet. Nog ideeen? Alvast bedankt!

Ha paula,
Ik ken het probleem, heb hetzelfde gehad met mijn compaq en supraexpress modem.
Ben heel lang bezig geweest en heb toen via de importeur te horen gekregen dat dit type supraexpress modem niet onder xp draaid, er zijn dan ook geen drivers voor te krijgen.
Helaas slecht nieuws voor je dus.
Wil je de modem blijven gebruiken installeer dan 98 weer en anders een nieuwe modem kopen
Groetjes van peter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan