Modemproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
We hebben vandaag de hele dag geen internet gehad. Ik ben er vanavond eens even voor gaan zitten (ik moest de hele dag werken) en nadat we alle scans hadden gedaan (mijn dochter was er vanmiddag mee begonnen) deed nog steeds internet het niet. Ik zag bij de modem dat het onderste lampje van de 3 oranje knipperde en de 2 erboven brandden groen. Maar om internet te kunnen krijgen moeten ze alle 3 groen zijn. Ik ben de draden gaan controleren en die waren goed aangesloten. Toen had ik een knopje aan de voorkant ontdekt die ik een tijdje ingedrukt hield. Op een gegeven moment gingen alle lampjes uit. Ik gaf het op en ging naar de hoofdpagina met de 4 accounts van ons. Daar zag ik opeens dat het onderste lampje ook groen ging branden. Opeens deed internet het weer.
Kan iemand me uitleggen hoe dit mogelijk is en wat er aan de hand is als het onderste lampje niet brandt? We hebben een speedtouch modem van 56000 bps (wat is dat eigenlijk, bps?)
 
Weet niet waar je woont ,maar er is een Provider die er uit is(Storing)

Sorry ik ben de naam er van niet meer
 
Hoe kan die Lan-verbinding dan opeens niet goed meer zijn als we niets aan de instellingen of snoeren hebben veranderd?
 
Wat is een firmware update en hoe weet ik welke versie ik heb? Waar kan ik dat ergens vinden?
Ik weet wel wat een update is, hoor, maar het woordje firmware heb ik nog nooit van gehoord.
 
Hoi !

Zie de link !

Als het goed is heb je het tweede model (ledjes aan de bovenkant)

De vorige link wees de weg naar de manual, dus......

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan