Modern Warfare 2 Online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paranoid

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Ik speel sinds vandaag MW2 online voor de Xbox, ik dacht in eerste instantie dat ik niet online kon maar blijkbaar wel. Ik heb een silver account dus stond raar te kijken toen het wel werkte. Het rare is dat het joinen heel lang duurt en ik bij alleen maar hele goede terecht kom van lvl 50 of 60.

Mijn vraag is dus, hoe kan dit en gaat het kopen van gold dit verhelpen?

Tja, veel mensen hebben het spel meteen gekocht toen deze uit kwam en zijn nu dus een hoger level dan jij zelf. Er komen mensen bij, absoluut, maar het is naar mijn idee niet mogelijk om altijd in een map te komen met mensen van je eigen level.

Kopen van gold zal dat ook niet oplossen, maar meer spelen en een hoger level worden wel!

Speel zelf Mw2 op de PC, maar wat Lita112 aangeeft, je zal altijd tegen personen spelen die op level 50 of hoger zitten. Speel zelf sinds een week of vijf online en zit nu op level 40. Als je gewoon blijft spelen wordt je level redelijk snel hoger.

Laatst bewerkt:
Maar is het dan niet raar dat ik met silver al online kan?

Hoe lang heb je je xbox al?

Want je krijgt tegenwoordig een maand gratis GOLD erbij. Dus het kan zijn dat je daar nog in zit, in die gratis maand...;)

Geen idee hoe het met online en Xbox zit. Heb zelf de PC of de PS3 daarvoor.:p

Ben erachter gekomen dat het gister een gratis MW2 online-dag was :o Toch bedankt voor alle hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan