Modern Warfare 2 probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Hallo,
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, ofdat iemand er iets vanaf weet maar ik wil het toch even vragen.
Een maat van mij waar ik wel regelmatig MW2 mee doe heeft een iritand probleem. We spelen even MW2 multiplayer en iets nadat we zijn begonnen krijgt hij er last van lag. Hij heeft een erg goede PC welke het spel makkelijk moet en kan draaien. Hij draait windows 7 x64. Bovendien als we coop, doen of hij speelt single player dan werkt alles gewoon en heeft hij geen lag. het is ook geen host probleem want ik heb meestal die lag niet. Hij heeft het in het begin wel normaal kunnen spelen, dit is een probleem van een tijdje terug.
Heeft iemand misschien een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Nick

Hoe kan hij dat het makkelijkste uitzoeken wat het is, ik vermoed FPS, maar zeker ben ik niet.

Hoe kan hij dat het makkelijkste uitzoeken wat het is, ik vermoed FPS, maar zeker ben ik niet.
Als je lage FPS hebt hakkelt je beeld zeg maar dat je steeds plaatje voor plaatje ziet. Internet problemen dan kan je hebben dat je stukje vooruit loopt en dan opeens stil staat en dan zo uit het niets een stuk naar voren bent getransporteerd.

FPS lag is het, maar hij heeft al contact met Activision support.

Probeer ''Vertical Sync'' eens uit te zetten in het menu, Dit zorgt ervoor dat alle overtollige power wordt gebruikt om op 60 fps te blijven, Maar dat werkt natuurlijk aleen met een knoeperd van een game pc! Grote kans dat je dan geen problemen meer hebt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan