Modern warfare 2 - Resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter28

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Heb het voor elkaar gekregen om een resolutie in te stellen bij modern warfare 2 dat mijn beeldscherm niet ondersteunt. Als ik MW2 nu opstart krijg ik heel mooi een zwart scherm.

Is het mogelijk om via een commando in de snelkoppeling te plaatsen dat alle instellingen reset naar standaard? of een andere oplossing.

Herinstallatie van MW2 wil ik nog even voorkomen....

Ik hoor het wel
Alvast bedankt voor de hulp

Hoi.

Ga even naar je Call of Duty MW2\players map en zoek daar het bestand config.cfg of als je de multiplayer gebruikt, het bestand config_mp.cfg op.
Hier staat een regel in met de resolutie die je gebruikt, bijvoorbeeld: seta r_mode "1680x1050"
Vul hier eens de juiste resolutie in, dan moet het lukken. :)

Hoi.

Ga even naar je Call of Duty MW2\players map en zoek daar het bestand config.cfg of als je de multiplayer gebruikt, het bestand config_mp.cfg op.
Hier staat een regel in met de resolutie die je gebruikt, bijvoorbeeld: seta r_mode "1680x1050"
Vul hier eens de juiste resolutie in, dan moet het lukken. :)

Ja inderdaad. Heb deze oplossing uiteindelijk op internet gevonden, was vergeten ff deze vraag te sluiten. Maar heel erg bedankt voor de reactie. Heb de config file verwijderd, toen maakte ie automatisch een nieuwe aan en was het opgelost :D

Gelukkig nieuwjaaaaaaaar!!!

Zo kan het ook inderdaad. En jij ook de beste wensen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan