Modern Warfare 2 weigerd te werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Berichten
595
Hoi,

Ik heb een tijd geleden MW2 gekocht (gewoon legaal) en geinstaleerd.
Na een maand of 2 werkt dit 'spel' niet meer, dat wil zeggen dat als ik het spel start,
mijn monitor zwart wordt, knipperd, de muis laat zien/dan weer niet en dan komt mijn bureaublad weer tevoorschijn.
In windowed-mode werkt het spel wel, maar ik betaalde voor fullscreen actie en niet een brak spel.
Ik weet hoe ik fullscreen/windowed moet instellen, dit is niet het probleem.
PS: ik heb het hier over de Singleplayer, de multiplayer werkt prima.

PC specs (om aan te geven dat het niet aan mijn pc ligt);
4 X AMD Athlon II 620 (kloksnelheid per stuk: 2750 Mhz)
8 GB RAM (DDR II )
2431 MB grafische kaart (Nvidia GeForce GT120)
Windows 7 Home Premium 64 BIT


Ik dacht dus dat mijn pc wel een spel kan draaien, echter, dit spel wil niet gedraaid worden...

Weet iemand hoe ik de SP van MW2 weer fullscreen kan spelen zonder dat mijn MW2 zichzelf sluit/minimalizeerd naar bureaublad?

Gr. Radical Gamer
 
Laatst bewerkt:
Heb je wellicht de resolutie te hoog staan? Dat je scherm dit niet aan kan?

En zou je voor de zekerheid hier: www.canyourunit.com de test willen doen en de volledige uitslag hier plaatsen.
 
Mijn pc kan het spel zeker aan ^^, deze pc is ontworpen voor ZWARE games en in verhouding, is MW2 een lichte game.
Drivers zijn up-to-date, de MP doet het nu weer maar de SP blijft twijfelen of hij nou wel of niet gaat werken...

EDIT: heb nog eens op de Nvidia site gekeken i.p.v. de Acer site, ben nu een driver aan het downloaden.
(158,08 MB aan driver...)
Gaat nog wel even duren...
 
Laatst bewerkt:
Mijn pc kan het spel zeker aan ^^, deze pc is ontworpen voor ZWARE games en in verhouding, is MW2 een lichte game.

Even wachten hoor: ontworpen voor ZWARE games zeg je? Met als videokaart de GeForce GT120, dat is gewoon de oude 9500GT.

En dus volledig ongeschikt voor het spelen van games!!
 
Ik snap dat er iets "toegewezen"wordt:D

Maar ja.....:confused:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan