Modern Warfare2 Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

w00tare

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Hallo,

Ten eerste ik heb mijn poorten geforward maar waarschijnlijk verkeerd:
2m6se9l.png

click om te zien welke poorten je moet forwarden

En de taal van MW2 is duits, ik wil dus Engels, ik heb al in eigenschappen van MW2 geprobeerd maar hij veranderd het niet.

Bedankt!

Spel opnieuw installeren zou het taal probleem moeten verhelpen. Dan uiteraard wel de juiste taal kiezen!

Wat betreft de poorten, waarom denk je dt je het verkeerd hebt?

Omdat die nog steeds strict is, eerder was die dat nooit.
Ik download het spel via steam, er dus geen instalatie.
Het spel zelf is via steam, dus het kan niet anders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan het mis hebben, maar het lijkt me sterk dat je het spel niet hebt hoeven installeren. Ik neem aan dat je gewoon een map hebt op je pc waarin het spel geinstalleerd staat.

Spellen worden ook via Steam eerst geïnstalleerd. Normaal in een submap binnen de Steam installatie map.

Ik kan het mis hebben, maar het lijkt me sterk dat je het spel niet hebt hoeven installeren. Ik neem aan dat je gewoon een map hebt op je pc waarin het spel geinstalleerd staat.

Spellen worden ook via Steam eerst geïnstalleerd. Normaal in een submap binnen de Steam installatie map.

Ja dat klopt. Ik heb geprobeerd dingen zoals language te zoeken, dit heb ik wel gevonden, maar dit heeft helaas niet geholpen.

Ik was het vergeten te zeggen, ik had hem eerder ook toen was die wel open & was steam gewoon Engels.

Laatst bewerkt door een moderator:
dat zei ik uninstaleren en je steam op engels zetten dan instaleer hij hem als het goed is in engels

Ik zie ook nog steeds nergens staan dat je een nieuw install hebt gedaan...

Logisch, maar je gaf in eerste instantie aan dat het niet zou kunnen...

En als jij niet verteld of je iets wel of niet hebt geprobeerd, hoe moeten wij dat dan weten?

Logisch, maar je gaf in eerste instantie aan dat het niet zou kunnen...

En als jij niet verteld of je iets wel of niet hebt geprobeerd, hoe moeten wij dat dan weten?

Als iedereen hier meteen dingen gaan posten als het de eerste keer niet lukt dan stelde je die vraag ook niet.:thumb:

Dat zie je toch verkeerd. Het gaat niet om of je meteen een vraag stelt.

Het gaat om het feit dat wij niet kunnen zien,horen,voelen, weten wat de vraagsteller wel en niet heeft geprobeerd.

Als wij dan iets aanraden en daar komt verder geen reactie op, weten we dus ook neit of het is geprobeerd.

Maar goed, ik heb nog steeds het idee dat steam op engels zetten, spel te herinstalleren en dan de juiste taal te kiezen, de oplossing is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan