Momenteel heb ik een modulaire voeding van 750 W in mijn anderhalf jaar oude pc. Omdat ik het afgelopen jaar vrij veel heb geupgrade aan mijn pc (geheugenupgrade, satakaart, vierde harddisk, etc...) zou ik willen overstappen op een 1000 W voeding om op safe te spelen. Evenals omwille van het feit dat ik een upgrade van mijn grafische kaart plan en omdat mijn moederbordfabrikant me had aangeraden het DRAMvoltage te verhogen (ik veronderstel dat dit ook zijn impact heeft op de voeding).
Nu vraag ik mij af of het systeem van een modulaire voeding universeel is. Met andere woorden: als ik een nieuwe modulaire voeding aanschaf (eventueel van een ander merk) is het dan mogelijk om de huidige bekabeling te laten zoals hij is of zal ik deze allemaal moeten vervangen omdat deze niet of misschien niet op een andere voeding past?
Ik zou dit graag weten voor ik tot aankoop van een nieuwe voeding overga.
Alvast bedankt.
Nu vraag ik mij af of het systeem van een modulaire voeding universeel is. Met andere woorden: als ik een nieuwe modulaire voeding aanschaf (eventueel van een ander merk) is het dan mogelijk om de huidige bekabeling te laten zoals hij is of zal ik deze allemaal moeten vervangen omdat deze niet of misschien niet op een andere voeding past?
Ik zou dit graag weten voor ik tot aankoop van een nieuwe voeding overga.
Alvast bedankt.