• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Module printen

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Hoi allen, ik heb een aantal macro's in diverse modules staan, maar wil alleen een bepaalde module printen. Bij het afdrukken kan ik alleen het project printen, maar niet alleen de huidige module. Hebben jullie enig idee waarom?

Groet Egbert

1785155010425.webp

Niet getest of het print, maar in mijn versie kan ik 'Huidige module' aanvinken, bij jou zie ik dat het grijs is.
1785156684574.webp

Bij mij is die dus geblokkeerd (ik werk met een officiële betaalde versie van Office). Balen, want nu kan ik alleen het gehele project afdrukken,

En dat komt waarschijnlijk omdat er geen module geselecteerd is; niet voor niets heet die optie 'Huidige module'. Ergo: code gekoppeld aan een Excel-object zal inderdaad niet lukken. Een 'echte' module dus wél.

Uiteraard selecteer ik een module. Nu ga ik het maar op een omslachtige manier oplossen (kopieer de inhoud van de module naar een Worddocument). Bedankt voor jullie assistentie,

Ik bezit ook de betaalde Office 365 versie.
@Enigmasmurf heeft wel een punt natuurlijk.
Als ik geen module selecteer in de projectverkenner is die optie bij mij ook geblokkeerd.

Edit: De cursor moet trouwens wel in de module staan.
1785158174115.webp

Laatste poging: met muis of pijltjestoetsen op die module gaan staan is nog niet voldoende. Dubbelklik daar eens op, of klik ergens binnen je module (dat doet hetzelfde). Ga vervolgens via Bestand/Afdrukken, en dan zou het echt moeten lukken.

Volgens mij ook, zie mijn Edit:

Terug
Bovenaan Onderaan