Modx kan een pagina niet wijzigen HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke je zit nu al in phpMyadmin, je kunt nu beginnen met het back-uppen van de database.
Links klikt je op modx (39) als dat kan en anders database en dan op modx. Je kunt nu de handleiding volgen die ik net gegeven heb.

sorry als ik lastig ben, maar ben altijd bang dat ik iets fout doe en dus alles kwijt ben straks.
wat is de volgende stap?

snap dan nog niet helemaal welke databasenaam ik aan moet klikken. en of de opties goed aan- of uitgevinkt staan.

We gaan van deze afbeelding uit.
Je klikt op Selecteer alles en onderaan vink je verzenden aan en daarna op start.
Als het goed is wordt er een bestand aangeboden die je kunt downloaden.

Dat klopt heb je de bestanden ook als geback-upt?

Wat bedoel je? ik heb foto's enz opgeslagen

Hoi mbenjamins,

Heb je nog zin en tijd om me verder te helpen??
:o

Hoi mbenjamins,

Heb je nog zin en tijd om me verder te helpen??
:o
Jewel hoor maar heb het momenteel ook druk, dat is de reden dat ik soms laat reageer.
Met bestanden back-uppen bedoel ik de hele site via ftp downloaden, dus dat je alle bestanden op je pc hebt van de site.
Volgens mij is het bij plesk httpdocs, alles wat daar in staat moet je downloaden.

aaah fijn dat je me nog wilt helpen.
Ik heb inderdaad alles van de server gehaald, dus ik heb alle bestanden.
Ik heb voor de zekerheid ook nog eens alle pagina's opgeslagen, en de afbeeldingen die op de pagina's staan opgeslagen. Omdat ik deze niet in httpdocs kon vinden.
Maar ik ga nu slapen. Heb inmiddels last van slaapgebrek.
:d

Tot snel, laat maar weten wat de volgende stap wordt als je tijd hebt =)

Daar ben ik weer.
In phpmyadmin moet je naar tabel modx_user_attributes gaan (modx_ kan bij jouw wat anders zijn).
Bij jouw gebruiker klik je op Wijzig.
Bij role staat bij jouw waarschijnlijk op 2 die moet je veranderen in 1, en dan klik je onderaan op Start.
Als je nu in het CMS inlogt heb je als het goed is meer rechten.

Dan heb ik inderdaad 2 mensen die aan kunnen passen. Degene die de site ooit heeft gemaakt en de klant. De klant heeft role op 2 staan en de maker op 1.
Kan ik die maker dan ook verwijderen (of mijn email erin zetten? Er staat nu nl een enmialadres en dan nog een aantal nummers bij blockeduntil, lastlogin enz

Ik ga in ieder geval de klant op 1 zetten

ps kun je wel 2 mensen op 1 hebben staan of moet altijd een pesoon role 1 hebben en de ander 2?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan