Moederboard probleem (een ingewikkelt probleem?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals je hem nu ziet doet me pc het ...
als ik die 2 witte klemme vast druk dan gaat me pc wel aan maar dan met die *** stem van system failure nog iets
en ik kom dan niet inwindows .. monitor slaat niet aan dan .. toetsenboard niet en muis ook niet..

alsje de foto groter wilt zien moetje me maar op msn toevoegen
(word beetje gek van me pc)

foto is zo klein omdat een upload site het niet deed voor fotos
en hiero magje maar kleine bijlages hebben :confused:

Bijlagen

• bla.jpg
    bla.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Die ventilator die erop zit,is deze niet te groot!zodat deze contakt maak met moederbord of de spulletjes eromheen..........waardoor deze fout veroorzaakt wordt:confused:

Hoe makkelijk kon je die beugels over die processor vast krijgen?

Ik denk dat je processor te hard in de socket geklemd wordt / is geworden, waardoor en een miniem breukje in de printplaat zit ergens in die omgeving.

Die klemmetjes moet je zonder veel kracht dicht kunnen doen, moet je er echt aan hangen om ze omgeklapt te krijgen, dan is het niet goed.

(ik heb een moederbord liggen met zo een zelfde soort koeler/processor systeem waar de verkeerde klemmetjes bijzaten dat kapot is gegaan (niet door mij overigens) door het dichtklikken van die klemmetjes)

Die ventilator die erop zit,is deze niet te groot!zodat deze contakt maak met moederbord of de spulletjes eromheen..........waardoor deze fout veroorzaakt wordt:confused:

ehm vriend .. ik heb me pc al 2,5 jaar ..
nooit problemen gehad ..

Laatst bewerkt:
Hoe makkelijk kon je die beugels over die processor vast krijgen?

Ik denk dat je processor te hard in de socket geklemd wordt / is geworden, waardoor en een miniem breukje in de printplaat zit ergens in die omgeving.

Die klemmetjes moet je zonder veel kracht dicht kunnen doen, moet je er echt aan hangen om ze omgeklapt te krijgen, dan is het niet goed.

(ik heb een moederbord liggen met zo een zelfde soort koeler/processor systeem waar de verkeerde klemmetjes bijzaten dat kapot is gegaan (niet door mij overigens) door het dichtklikken van die klemmetjes)

hij gaat niet echt zwaar ofzo .. maar licht gaat ie ook niet
mischien hebje er wel gelijk in ja ..

ik ga nu even naar de pc winkel en zal kijken wat hun ervan zeggen
en als hun het ook niet weten jammer dan
dan laat ik wel een new system bouwen met het snelste van het snelste

heb namelijk geen zin om bijvoorbeeld een nieuw moederboard tekopen
en dat dan blijkt dat het me procesor is .. (bijvoorbeeld)

Laatst bewerkt:
hij gaat niet echt zwaar ofzo .. maar licht gaat ie ook niet
mischien hebje er wel gelijk in ja ..

ik ga nu even naar de pc winkel en zal kijken wat hun ervan zeggen
en als hun het ook niet weten jammer dan
dan laat ik wel een new system bouwen met het snelste van het snelste

heb namelijk geen zin om bijvoorbeeld een nieuw moederboard tekopen
en dat dan blijkt dat het me procesor is .. (bijvoorbeeld)
Hoi Als ik het goed heb is er al uitgelegd hoe je er achter kan komen wat kapot is maar dit weet ik niet 100% zeker wat ik wel weet is dat in helpmij precies staat beschreven hoe je te werk moet gaan,ik ben toch de hoop wel voor je dat je proc. nog goed is en dat het aan het spannen van de proccesor ligt ,als je garantie hebt kan je zeker over wegen terug te gaan en je hebt er garantie op dus snel terug naar de shop je sys moet het gewoon goed doen ,het is jammer dat de meeste shops het niet zo nauw nemen veel suc6 ermee

tja het maakt me niets meer uit wat kapot is
hiero zegt iedereen iets anders en ook dingen die er totaal niks temaken mee hebben ..
in pc winkel kenne ze het probleem ook niet..

me cooler die op me procesor zit staat nu niet vast geklikt
en me pc werkt perfect ..

ik koop over een tijdje wel een newe pc ..
zolang ie werkt op deze manier vind ik het prima..

cooler doet het gewoon hoor ..
maar lama topic gesloten
kan een mod hem delete voor me ?

Op verzoek.

Verwijderen is niet nodig, maar ik zal hem sluiten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan