Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc
RandapparatuurHeb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
budget weet ik niet ik ben op onderzoek en
ga dit waarschijnlijk wel ontdekken.
Als jij je budget niet weet kunnen wij je niet helpen, wij willen best een pc voor je in elkaar flansen van 5000 euro, maar als je zegt van ik wil dat het bij 1000 blijft (noem maar iets) is het voor ons duidelijker, anders stoppen wij er gewoon de beste onderdelen momenteel verkrijgbaar in. Dus zoek eerst uit wat je maximaal wil uitgeven.:thumb:
Als je voor jezelf al zeker weet dat je naar een p4 wilt zou ik als jou was naar een compleet tweedehands p4 setje kijken op marktplaats.Kost geen drol.
Nu de onderdelen daar van los gaan kopen is onbegonnen werk cq onzinnig
Harry heeft altijd wel iets leuks
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=427577
Maar... 250 euro voor een p4 setje te gaan besteden lijkt mij zonde van het geld.
Daarvoor koop je betere setjes..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.