Moederbod code 50

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightmaew

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hallo,

Ik heb al heel lang een terugkerend probleem bij het opstarten, namelijk de error code 50.

Ik zocht op mijn type moederbord enzo en in dat opzicht zou het aan de videokaart liggen, dus ik het onderdeel stoffen, nieuwe koelpasta gekocht erop. En jahoor mijn pc viel weer uit op code 50.

Toen begon ik in het zoeken in het algemeen wat de code 50 voor in het algemeen zou betekenen.

Toen kwam ik veel tegen dat het te maken zou hebben met een usb probleempje.

Nu heb ik alle usb apparaten eruit gehaald en correct er weer ingedaan.
Nu staat mijn pc al langer aan dan normaal.

Hoe kan ik het nu definitief weten dat het het usb probleem was.

Overigens mijn opstarttijd is trage dan normaal, ligt dat ook aan de usb ? ( omdat het een unifying dingetje is )

Manufacturer ASRock
Model 890GX Extreme3 (CPUSocket)
Chipset Vendor AMD
Chipset Model 890GX
Chipset Revision 00
Southbridge Vendor AMD
Southbridge Model SB850
Southbridge Revision 40

Brand American Megatrends Inc.
Version P3.10
Date 12/6/2011

Ik kom de code 50 tegen vooral veel bij het opstarten.
Alleen vanmiddag ging het beeld voor het eerst uit met code 50. De pc zelf bleef aan.

Hopelijk kan je er wat mee

Hallo,

Even wat meldingen,

Ik heb het geheugen nooit overclocked, wel heb ik heb ik een paar dagen terug de videokaart geprobeerd te overclocken met autotune, en de fan werd ook nog stiller ook heerlijk!

Verder de grote unifying stick eruitgehaald blijkt dat die er voor niks in zat ( of het hoorde bij een weggegooide apparaat).

Verder heb ik nog gezocht naar wireless drivers van quantom ofzo en meerdere mensen hadden daar ook problemen bij , dus ik maak lekker gebruik van de local connection, en heb de wireless geuninstalled. Zowiezo snap ik niet waarom er uberhaupt een wireless optie opzit. maja

Tot nu toe gaat het goed ! hopelijk blijft het nu ook zo, het is echt om depressief van te worden als je de pc veel gebruikt en je hebt van dat soort domme problemen.

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan