Moederboord vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

loek Fortuin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Beste lezer,

We hebben een HP mutie media PC.

Uitgebreid gesproken met de Helpdesk van HP, deze concluderen dat het moederboord defect is en moet worden vervangen.

Ze hebben mij een adres doorgegeven in Utecht waar ik dit moederboord kan kopen.

Deze mensen heb ik gebeld en deze hebben mij het onderdeel nummer gegeven en de kosten van dit onderdeel € 207,00 Ex btw.

Nu heb ik dit zelfde nummer gevonden bij E-bay met een foto erbij en dit is inderdaad hetzelfde moederboord alleen tegen een heel andere prijs namelijk € 75,00

Mijn vraag is nu of ik ook deze kan kopen of is het zo dat er installatie data op het moederboord staan welke ik moet hebben om de HP solftware te kunnen draaien. Opstart codes of dergelijke zaken.

met vriendelijke groet,

Loek Fortuin

of is het zo dat er installatie data op het moederboord staan welke ik moet hebben om de HP solftware te kunnen draaien. Opstart codes of dergelijke zaken.

Hiervoor zou ik nog een telefoontje plegen naar HP.

Let wel, als je op Ebay koopt en het prijsverschil is zo groot. Dat het best iets heel anders kan zijn of eveneens een defect moederbord. Ik denk ook niet dat HP zal aanraden via Ebay te kopen.

Wat je kunt doen is eventueel even kijken op http://www.alternate.nl
Deze hebben naar mijn ervaring goede producten voor een redelijke prijs met goede service.

Succes!

207 ex btw is wel erg veel voor een moederbord... welk moederbord is het?
tweakers.net/pricewatch is ook een goede site om prijzen te vergelijken.

Maar als ze voor die prijs ook je moederbord in je kast zetten en alles aansluiten, is dat wel handig als je er zelf niets van weet.

X3200 Acer Aspire

Ik zou in mijn Acer Aspire X3200 wel een nieuw moederbord willen plaatsen, maar ik weet niet zeker welke erin kan? Want de aansluitingen zijn anders bij veel moederborden en de bracket zit zegmaar in de achterkant gebouwd (dus je hebt geen verwisselbaar plaatje)

Ik zou hierbij graag hulp willen...

Ik zou in mijn Acer Aspire X3200 wel een nieuw moederbord willen plaatsen, maar ik weet niet zeker welke erin kan? Want de aansluitingen zijn anders bij veel moederborden en de bracket zit zegmaar in de achterkant gebouwd (dus je hebt geen verwisselbaar plaatje)

Ik zou hierbij graag hulp willen...

maak aub een eigen topic...
dit gaat niet over wat jij vraagt...
dankje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan