moederboord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat valt niet met een programma te testen.

Hij werkt of hij werkt niet. Mocht je pc instabiel zijn, dan kan dit aan zoveel dingen liggen.

het is namelijk zo als ik mijn computer aan zet en niks mee doet dan blijft hij draaien maar zodra ik wat ga op zoeken of downloaden dan slaat hij vast of hij start opnieuw op uit zich zelf

Geplaatst door wim003
het is namelijk zo als ik mijn computer aan zet en niks mee doet dan blijft hij draaien maar zodra ik wat ga op zoeken of downloaden dan slaat hij vast of hij start opnieuw op uit zich zelf

Dat hoeft dus niet aan het moederbord te liggen. ;)

Het kan zijn dat je processor/videokaart te warm wordt. Het kan zijn dat er niet de juiste drivers voor je hardware is geinstalleerd.
Het kan zijn dat er spyware en virussen op je pc zit.

Geef wat meer info over je pc. Vooral het moederbord-type is van belang.

het is p4 1.8 ghz
moederbord is een jetway p4x266-8233
chipseti is via p4x266/a
videokaart is G-force fx5700 le 256mb ddr
interngeheugen is 768mb ddr

kan het zijn dat de processor te heet is geweest door geen geode koelling

temp1:22 C
temp2:39 C
hd0:38 C
hd1:32 C
temp1:39 C

fanspeed: 3068 rpm

:( ik heb ze alle twee de drivers geinstallerd maar het blijft het zelfde

Zet automatisch opnieuw opstarten es uit:

Ga hiervoor naar Config.scherm - Systeem en het tabblad Geavanceerd. Klik op Opstart- en herstelinstellingen en haal daar het vinkje weg bij ''Computer automatisch opnieuw opstarten''

Nu komt de foutcode er te staan in plaats van dat de pc opnieuw opstart.

Post die code hier.

ik heb het nog niet geprobeerd maar ik kreeg een fout code van microsoft

A hardware failure reported by your central processing unit
dit word veroorzaakt doordat de processoreen onherstelbare hardwarefout heeft gedetecteerd

Geplaatst door Muurhond
Zet automatisch opnieuw opstarten es uit:

heb ik geproberdt maar nog steeds het zelfde weet iemand een oplossing want ik weet het niet meer:confused:

:) ha ben ik weer ik wilden even een berichtje zenden het problem is op gelost het was het moederbord ik heb hem naar de compuzaak gebracht een daar hebben ze het opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan