Moederbord aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Weet iemand hoe ik deze stekkers zie foto's aansluit op het moederbord:
ASUS P5S800 VM, want zonder de aan/uitschakelaar gaat hij natuurlijk niet werken

BVD

Staat toch gewoon in je manual van je Asus mobo.:confused:

Anders even ophalen bij Asus, hiervandaan gaat dat ook niet zonder manual, effe wat meer zelf doen.:D

Zitten ook voor de front usb bij en voor de audio en eventueel voor een IEEE 1397 port.

Gewoon aansluiten wat moet, en rest niet.

heb ik gedaan, alleen gaat dan de ventilatoren gelijk draaien als je de voeding erin doe, maar hij reageert niet op de aan/uit knop

Loop ze dan even goed na, heb je misschien een foutje gemaakt, alhoewel het bij Asus met die kleurtjes goed wordt aangegeven.

Een goede manier, alles eraf en overnieuw beginnen, let vooral op de usb aansluitingen, die moeten precies aangesloten worden, alhoewel deze niet het probleem veroorzaken.

Enne, je foto's doen het niet meer.

zijn andere kleuren als asus gebruikt volgens mij ik heb
blauw wit (POWER),
rood wit (HD-led),
rood, grijs (RESET).

host waar foto's staan is even offline

johanwillemsen zei:
zijn andere kleuren als asus gebruikt volgens mij ik heb
blauw wit (POWER),
rood wit (HD-led),
rood, grijs (RESET).

host waar foto's staan is even offline

Niet op de kleuren letten, op te stekkertjes staat wat waar voor is, alleen op de ++ en -- letten bij de led aansluitingen voor hddled en powerled.

Yo, ik heb eigelijk het zelfde.
Ik moet nog even de knoppen aansluiten (aan uit, en het licht dat weer geeft in welke stand hij zit)

Dus, kunnen jullie mij weer even het plaatje geven / PFD met de informatie er bij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan