moederbord aansluitingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
hiephoi,
het volgende: ik heb een nieuwe systeemkast gekocht en alles overgezet,nu ben ik toe gekomen aan de stekkers van de power en reset knoppen plus leds van harde schijf etc.
de benaming als volgt: power sw..reset sw...hdd led...power led + en - ...speaker.
Op het moederbord heb ik een FP panel waar de stekkertjes in gestoken dienen te worden maar hoe???
Bij de andere kast had ik een grote stekker die in een keer op dat fp panel gestoken kon worden maar de nieuwe kast heeft afzonderlijke stekkertjes van 1 en 2 pins.
Bij gevoegd tekening van dat fp panel...wie weet raad?
grtzz jos

Laatst bewerkt:
FPSLP moet PowerSw op
FPReset moet Reset op
HDPower moet HD Led op
Let op de stekertjes moet dus dwars geplaatst worden. en wit is hier meestal Grnd (Aarde)
En volgens mij heb je op dat bord geen aparte Speaker aan sluiting , dus kan je die los laten hangen

hiephoi,
hoe bedoel je bandit stekkertjes dwars plaatsen...verticaal toch en dan hou ik wit onder maar de pc geeft geen ene sjoegge.
En die 2 enkel pins...power led + en -?
ik vrees het ergste:confused:

Outlow, kun je een foto meesturen van de stekkertjes?
Weet je nog hoe ze in het oude systeem zaten, en stonden daar naampjes bij?

Geplaatst door outlaw36
hiephoi,
het volgende: ik heb een nieuwe systeemkast gekocht en alles overgezet,nu ben ik toe gekomen aan de stekkers van de power en reset knoppen plus leds van harde schijf etc.
de benaming als volgt: power sw..reset sw...hdd led...power led + en - ...speaker.
Op het moederbord heb ik een FP panel waar de stekkertjes in gestoken dienen te worden maar hoe???
Bij de andere kast had ik een grote stekker die in een keer op dat fp panel gestoken kon worden maar de nieuwe kast heeft afzonderlijke stekkertjes van 1 en 2 pins.
Bij gevoegd tekening van dat fp panel...wie weet raad?
grtzz jos

Van links naar rechts
HD led--Power led--Reset SW---Power SW.
Als 1 van de leds het niet doet even omdraaien

nee foto gaat niet lukken... zie verder het begin van deze vraag.

hiephoi,
pc start nu op maar blijft op het logo van packardhell hangen...wat nu?
Elk stekkertje heeft een wit kabeltje,maakt dat nog wat uit?Ze zitten nu allemaal onder als je boven op het mobo kijkt en het paneeltje links onder zit.
grtzz jos

Je heb op je tekening GND staan dus even kijken of je dat hebt goed gedaan, kan zijn dat je er 1 moet omwisselen.
Waarom hij op het logo hangt????

hiephoi,
was ff een gepuzzel maar het is voor elkaar....bedankt allemaal.:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan