Moederbord beschadigd, maar laptop werkt nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

barry4ever

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Hallo iedereen!

Ik zit met Sony in een conflict over mijn reparatie van mijn Sony Vaio Laptop.

Er is koffie onder mijn laptop gekomen, daardoor heb ik uit reactie mijn laptop snel op de bank gegooit.
Toen ik mijn laptop weer opstarte kreeg ik de melding '' operating system not found''.
Ik heb mijn laptop opgestuurd en Sony beweerd dat mijn Hardeschijf en Moederbord stuk is.
Inmiddels heb ik mijn laptop ongerepareerd terug gekregen en heb ik een nieuwe hardeschijf ingedaan en mijn laptop doet het weer vanouds!
Mijn vraag was dus kan een laptop normaal/goed functioneren met een beschadigd moederbord?
Sony beweerd van wel, maar ik heb mijn vraagtekens erbij.

het kan zijn dat een deel van je moederbord kapot is wat je nu niet gebruikt, bijvoorbeeld de lan poort of sommige usb-poorten.

Hallo

"Er is koffie onder mijn laptop gekomen,"

Laptop staat op rubberen voetjes , van enkele mm hoog .... er kan dus geen koffie in zijn gekomen.

Dat de harddisk defekt is door het nodige smijt en gooiwerk lijkt mij logisch ....

Mocht uw uitleg echter niet kloppen , en er toch effektief koffie in is gelopen , is dit vermoedelijk van het motherboard gelopen tijdens het gooiwerk/transport en opgedroogd.

Test of alle functies v/d laptop momenteel nog werken ... de toekomst zal uitwijzen of de laptop definitief zal blijven werken.

Hou deze laptop zeker in het begin in het oog.

Mocht dit ooit nog gebeuren ---> zo snel mogelijk (onmiddelijk??!!!) alles zo droog mogelijk blazen d.m.v. compressor (luchtdruk)

Uiteraard na het verwijderen netadaptor en batterij.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan