Moederbord DA061 087L aansluitschema en drivers gezocht ( pakerbell )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemen

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Hoi , ik ben opzoek voor het aansluit schema waar de kabels op moeten voor reset , aanschakelaar , HDD led , power led en de drivers van dit bordje kan ze niet vinden , ben op de site van pakerdbell geweest maar kom niet verder :o

alvast bedankt

Als het moederbord in een PackardBell pc zit (en altijd daarin gezeten heeft, dus dat het moederbord 'hoort' bij de PackardBell pc), dan kun je kijken op deze link voor hopelijk de handleiding.
Je gaat dan dus niet aan de slag vanuit de naam van het moederbord maar de naam/type van de pc.
Is het een 'oude' PackardBell pc, dan kun je ook kijken op/vanaf deze link.

Succes,

Tijs.

Hoi ,

Maar dit is juist het probleem , de oude pc zit hij niet meer in dus ik weet niet welke versie het is :( , de drivers heb ik al gevonden via de chip settings nu alleen nog hoe ik de kabels moet aansluiten

Ik begin me af te vragen of de link met Packard Bell wel juist is? Ik zie op Google links naar Acer en eMachines (=dochteronderneming van Acer), maar geen link met Packard Bell.
Bijv. een eMachines EL-1330 zou dat moederbord van jou aan boord moeten/kunnen hebben.

Ik kan je dus niet verder helpen.

Tijs.

Probleem is al opgelost , PC laten afsluiten en dan op geluk de pinnetje langs gaan :)
Gelukkig ging het goed :rolleyes:

Fijn dat het gelukt is (zonder iets kapot te maken). :D

Bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan