moederbord fluit heel hoog.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Wanneer ik mijn pc opstart krijg ik onmiddellijk een zeer hoge toon, deze stopt niet.

Het moederbord betreft een asus p5gd& pro.

Ik heb alle kabels eens losgemaakt een nagekeken.

Op dit ogenblik is niets aangesloten dus enkel de connectoren voor de powerswitch, en leds

dit heb ik ook, alleen niet de hele tijd.
ik heb al eens gezocht op google en ik kwam er achter dat het condensatoren zijn.

ik heb hier last van als mijn videokaart ''druk'' is, dit geluid krijg ik meestal als ik een test doe zoals 3dmark of een ''zwaar'' spel ga spelen.

maar of dit echt alleen van mijn videokaart afkomt weet ik niet zeker, waar ik ok uitkwam met google zijn vaak voedingen, moederborden en videokaarten.

maar dit is niet hetzelfde hoor.
Het is een pieptoon die uit de moederbordspeaker komt. Het is dus ergens een foutmedling, maar op internet spreken ze enkel van korte en lange biepjes, maar deze blijf gewoon duren todat ik de stroom uitzet, de pc start verder niet op.

Repeating (Endless loop) Memory error Bad memory or bad connection.

wat ik hieruit zie is er een probleem met het ram geheugen, probeer het eens aan te drukken en te kijken of ander geheugen werkt.

neen, werkt niet, zels als ik er geen latjes insteek. Het is echt een piep die blijft duren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan