Moederbord groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo iedereen ik heb een groot probleem me pc deed het wel goed ik wou het dus een beetje sneller laten werken dus ik kocht een Geheugenkaart (pc2700) ik zette het erin maar ik had een foutje gemaakt met het zetten van de ide kabel en flexkabel oke de ide kabel was helemaal eruit ik start de pc op ik ruikde toen een vieze geur en toen had ik hem dicht gemaakt ik wist alleen niet waar die ide kabel moest toen ik het wist had ik het in de hardisk gezet en toen ik hem wou aanmaken ging het niet meer:S ik zie geen beeld nix wie kan me helpen :( :(

Als ik het goed begrijp heb je een geheugen module geplaatst,en vervolgens kabels verkeerd aangesloten en rook je een brandlucht?

Nu doet de Pc helemaal niets meer? ook geen opstatpiep?

er brand alleen een lichtje en hij ontvangt geen beeld ik zit al een weeek met dat probleem ik wil nu eigenlijk weten of ie kapot is of niet want anderes moet ik nieuwe kast+moederbord+procesor halen

er brand alleen een lichtje en hij ontvangt geen beeld ik zit al een weeek met dat probleem ik wil nu eigenlijk weten of ie kapot is of niet want anderes moet ik nieuwe kast+moederbord+procesor halen

Waar brand het lichtje?
Hoor je nog een piepje?
Draaien de ventilateren nog? voeding.processor,videokaart?

Waar brand het lichtje?
Hoor je nog een piepje?
Draaien de ventilateren nog? voeding.processor,videokaart?

De ventilator draait wel voeding weetr k niet prosseor ook niet en hoebedoel je piepje ik hoor nix ik bedoel als je die pc start dan brand tog zo een lampje bij die computers kast dat bedoel ik

Dan denk ik dat je processor of je moederbord het begeven heeft,en aangezien je een brandlucht hebt geroken is er iets onherstelbaar kapot...............wat kan ik van hieruit niet bepalen,heb je geen vriend/kennis met een beetje kennis van dit soort zaken.

Koppel alle hardware los van je moederbord behalve videokaart en geheugens start dan eens op en kijk of die de bios doorloopt.

Doet die dit wel dan moet je alle hardware stuk voor stuk aansluiten en kijken wanneer die problemen geeft.

Loopt die de bios niet door dan kun je nog een andere voeding, geheugen proberen.

Bios zou je ook nog een keer kunnen resetten.

Blijft het probleem bestaan dan zou je moederbord opgeblazen kunnen zijn.

Bij het opstarten geeft die codes door middel van piepjes geef deze eens door.

ik doe zelf ict en ik ga het dinsdag brengen naar school en kijken wat de meester zegt wat er allemaal mis is ik zeg juillie wel als ik jullie hulp nodig bedankt iedereen :thumb: maar ik heb alleen een vraagje me hardisk daar zitten belangerijke bestanden in kan ik die in een andere pc zetten ???

ja dat kan wel je haalt gewoon de hd uit de pc die kapot is zet hem in een andere pc vanuit die pc zet je de belangrijkste bestanden op usb of cd/dvd

Wat blijkt dat de moederbord kapot is kan iemand me geoie moederbord zeggen niet te duur:p

Wat voor processor, type geheugen en grafische kaart (Pci-e/Agp) heb je op dit moment.
Ik neem aan dat je deze componenten wilt hergebruiken?

Wat voor processor, type geheugen en grafische kaart (Pci-e/Agp) heb je op dit moment.
Ik neem aan dat je deze componenten wilt hergebruiken?

processor is Celeron type geheugen weet ik niet grafish kaart weeti k ook niet meer:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan