Moederbord heeft een opdonder gehad en doet apart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frozone

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Gisteren kreeg ik een grafische kaart, HD4870. Deze heb ik ingebouwd maar hij ging niet meer aan. Ik heb een b merk 400w voeding dus die geef ik de schuld.

Ik heb deze kaart dus even aan de kant gelegd en toen mijn 8600gts weer er terug in geplaats. Eenmaal met het aandoen ging hij gelijk weer uit. alle kabels nagelopen en daarna deed hij het wel weer.

Echter zag ik allemaal kubusjes en strepenover het beeld. Balen balen balen. Toen de 8600gts eruit gehaald en hem op de chip laten draaien. En hij doet het enigszins. Met opstarten doet het nu tergend lang na het aanmeld scherm maar uiteindelijk typ ik nu wel dit bericht. Ik denk dus dat mijn 8600gts basta is.

Alleen wil ik nu weten hoe het met de rest van mijn hardware is qua gezondheid. Kan ik dit met een progje testen ?

Het opstarten geef ik de schuld tot nu toe aan spyware, zometeen test ik mijn videokaart nog een keer.

hirensboot cd downloaden en op een cd zetten

dan van cd opstarten
ga dan naar testing tools hiermee kan je alles testen
je hebt keuze uit meerdere tools

hier te downloaden

Een A-merk 400 watt daar draait nog niet eens een HD4870 op.... Misschien inderdaad dat je moederbord een opdonder heeft gehad en die niet meer optimaal draait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan