Moederbord Jetway

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.veldman

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2002
Heb een moederbord Jetway 663 AS Ultra, wat is de grootste processor die hier op kan.
Er zit nu een AMD 850 mhz op, en heeft het zin om er een snellere op te zetten , er zit al het maimale geheugen in.

als je tot 1000 mhz zou kunnen, zou je dat dan doen? tis tenslotte maar een paar (of een paar meer) procent sneller .....

Als er op het moederbord nu nog een 850Mhz op zit zou ik er geen tijd en geld meer aan spenderen.
De pc heeft een dusdanige leeftijd bereikt dat je met een upgraden weinig meer zult bereiken, of je moet toevallig voor een paar euro nog een processor vinden die net op dit moederbord past.
Als ik jou was zou ik het mooi zo laten, tenzij je echt wilt dat deze pc nog een klein beetje sneller gaat draaien.
Dan wil ik wel even meehelpen zoeken naar wat voor cpu er maximaal op past.

Ja, kzag het ook net,(kwas te voorbarig) als je de juiste BOM ?? versie hebt kan dat .... 2100 mhz

Het moederbord type is:Jetway 663 Ultra Rev: 3.2
De BOM versie is V3?
Award bios A 01 3-12-2001
DMI BIOS Versie 6.00 PG, dit is alles wat ik vinden kan.
Zou mooi zijn als er AMD Athlon 1400 op past, graag jullie mening hier over.

a.veldman zei:
Het moederbord type is:Jetway 663 Ultra Rev: 3.2
De BOM versie is V3?
Award bios A 01 3-12-2001
DMI BIOS Versie 6.00 PG, dit is alles wat ik vinden kan.
Zou mooi zijn als er AMD Athlon 1400 op past, graag jullie mening hier over.

Lange Pier zei:
Daar heb ik vanmiddag mij de ......... naar gezocht.:thumb:

Hangt dus af van de revision, deze kan tot de 2100.

http://www.jetway.com.tw/oldweb/evisn/product/CPU_support/663ASU32.htm

Gooi dus de nieuwste bios erop, en deze kan tot 2100.

Heb er een AMD Athlon 1400 op gezet ,maar krijg hem niet hoger als 1176 mhz, terwijl die volgens de gegevens op 1400 mhz kan draaien.
Hoe kan ik dat veranderen.

a.veldman zei:
Heb er een AMD Athlon 1400 op gezet ,maar krijg hem niet hoger als 1176 mhz, terwijl die volgens de gegevens op 1400 mhz kan draaien.
Hoe kan ik dat veranderen.

Staat de fsb wel op 133? respectivelijk op 266?

De multiplier is van deze proc 10,5 dus x133=1396,5
Als deze op 100 staat, 10,5x100=1050

Nou, ik heb dat bordje en manual hier niet.:confused:

Maar meestal is dat een voorinstelling op het mobo ,d.m.v. jumpers, staat vast wel in de manual.:rolleyes:

Kan niet bij de users manual komen een asia site (chinees) weet je een andere manier om dat naar voren te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan