moederbord kapot???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woppie

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Ik heb mijn moederbord ingebouwd in een nieuwe kast en nu werkt het niet. Als ik de computer aanzet draait de cpu fan heel kort maar de rst doet helemaal niets.
De voeding en kast zijn wel goed want die heb ik al getsest met een ander moederbord dat werkte wel. Het moederbord doet hetzelfde in een andere kast. Gisteren deed ie het nog wel.
Ik heb een ecs K7S5A moederbord met een amd xp1800
Ik denk zelf dat ik het moederbord beschadig heb tijdens het ombouwen.

ik ben idd bang dat hij kapot is. en je bentnu ook je garantie kwijt zowiezo omdat je er zelf heb aangezetn niet slim dusss:(:(

moederbord had ik al een tijd dus zat denk ik toch geen garantie meer op. Maar ik twijfel nog of het misschien aan de kast ligt maar dat doe ik nu eigenlijk ook niet meer.
alles zit goed op moederbord maar gaat gewoon niet aan. Maar misschien heb ik nog iets vergeten daarom ook mijn vraag een beetje. Ik dacht zelf dat ik iets over het hoofd zou hebben gezien omdat ik volgens mij het moederbord niet beschadig heb.

Misschien overbodig, maar zijn de afstandbusjes tussen kast en moederbord wel geplaatst?
riser.gif

En daarbij: kan je BIOS wel een thouroughbred cpu aan, i.t.t. een thunderbird? (zal wel als ie het gedaan heeft-de FSB staat juist ingesteld, aangenomen dat de BIOS onverhoopt gereset is)

Ik was net naar de afstandbusjes aan het kijken maar die zitten allemaal ok. Misschien maakte ze ergens contact dacht ik maar dat was niet het geval.
alles heeft het gedaan dus ik neem aan dat de cpu nu ook gewoon moet werken in combinatie met het moederbord.

Ik heb het probleem al opgelost
Het geheugen had ik er uit gehaald en niet goed terug gedaan. Een beetje stom . Maar het werkt weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan