moederbord kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukie

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2008
Goedendag mensen,

Ik heb sinds een tijdje last dat mijn laptop vastloopt. Soms al als hij met het opstarten het bureaublad laadt, en soms als ik gewoon aan het internetten oid ben. Dan reageert eerst het programma niet meer waar ik in aan het werken ben, en dan merk ik dat ook de rest vastloopt. Is mijn moederbord kapot of wat kan het probleem zijn?

Mvg Luuk

Hoi,

Kan je je bij beheer niet in je logboek kijken waar eventueel je fout zit?
Dit lijkt mij een software matige fout

Modag

Hoi,

Rechtermuisknop deze computer en dan zou beheren daarbij moeten staan en dan daar staan logboeken bij.

Modag

Staat niks vreemds bij....wat me wel opvalt is dat de data in het logboek niet kloppen want die lopen ver vooruit....:confused:

Mvg

Hoi,

Ik neem aan dat je bij logboek van het systeem hebt gekeken.

Modag

Dat klopt, hier een screenshot.

Bijlagen

• logboek.jpg
    logboek.jpg
    100 KB · Weergaven: 25
Hoi,

Als je met rechtermuisknop op de errors klikt komt er dan geen meer info.

Modag

Die error gaat over mijn externe beeldscherm dat ie die driver niet kan laden, maar dat komt denk ik omdat ik nu gewoon op mijn laptop werk en deze dus niet aangesloten heb op mijn scherm.

Mvg

Hoi,

Jammer dat het niet zo te vinden is,als het nu nog eens gebeurt kijk dan nog eens in logboek en misschien hebben andere helpmij-ers nog ideeen.

Modag

Probleem (voorlopig) opgelost. Ik heb mn HD geformatteerd en opnieuw windows geinstalleerd. Ik hoop dat ie t nou volhoud zo want de vorige keer had ik een backup teruggezet na het formatteren waarna het probleem pas na een paar dagen terug kwam. Hopen dus nu.

Bedankt voor alle reacties iig!
Luuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan