moederbord kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

donatello

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Berichten
23
Na de powerknop in te drukken beginnen alle fans, harde schijven te draaien maar dat is het dan ook. Dat piepje voor het boot menu komt er niet.

nu dacht ik eerst aan de grafische kaart omdat ik er pas een week geleden een 2de scherm erbij heb aangesloten en misschien was het kaartje overbelast en te heet geworden; maar ik zie er niks raars aan.

Kan het zijn dat mijn moederbord er ineens geen zin meer in heeft en het voor bekeken houd?
 
Het kan misschien ook aan het geheugen liggen. Toevallig extra geheugen ergens liggen om te testen?
 
nee dat heb ik hier niet echt liggen maar ik heb hem al binnengebracht dus zal het wel horen waar het nu aan ligt
 
Ja de videokaart was erbij met 1 vga en 1 dvi aansluiting en nu had in vorige week een overloop gekocht voor op die dvi ook een scherm op aan te sluiten. Dus normaal moet die dat toch aankunnen
 
Oh, effe niet goed gelezen; dacht dat je er een tweede videokaart in had gestoken.
Maar, als je die extra monitor er weer afhaalt, werkt het dan wel?

Ron
 
Nee ook niet.
ik heb ook al geprobeerd om de videokaart er uit te halen en aangesloten op de on-board kaart maar ook dat lukte niet.

Het is mij ook opgevallen dat het groen ledje van de lan kabel ook niet meer brand.
 
kom je ook niet in de bios?

wellicht batterij op moederbord vervangen?

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan