Moederbord meer dan 4 gb ram?

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
489
hallo,

Ik vroeg me af of iemand mij kon vertellen hoe je kan zien of je moederbord meer dan 4 gb ram aan kan?

Alvast bedankt,
Drioras
 
Hoi...

Weet je merk en type van het moederbord?(cq merkpc?)
Zo nee dowload eens pcwizzard en plaats dan de gegevens alhier.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Door op de site van je moederbord het type te zoeken en kan je het daar vinden of even googlen geeft ook vaak al het antwoord
 
heb dit moederbord: Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD 770-C45 (MS-7599)

M.v.g

Drioras
 
bedankt voor je snelle reactie:thumb:

Deze vraag is nu wel opgelost:thumb:
 
trouwens ik weet niet of dat op dezelfde vraag mag... maar ik vroeg me af of het verstandig is om er meer dan 4 gb in te stoppen. want ik heb er nu 4 gb inzitten (2x2gb).. en of het een redelijke game processor is..

M.v.g

Drioras
 
Met welk OS werk jij?En met name welke Bit versie?
32x of 64B?
En aangezien we de rest van je systeem niet kennen kunnen we daar verder geen oordeel over vellen.
 
ik heb nu zelf nog ^^windows xp 32 bit:eek:^^ maar binnenkort waarschijnlijk naar win 7 64 bit..

PC:
Quad Core (4x2600)
ATI radeon 4870 1gb HD
4gb ram
LTD 770-C45 (MS-7599) (moederbord)

Gekocht op: http://www.kostwinder-computersupplies.com/

Was 520 euro ongeveer

M.v.g
Drioras
 
Wat doe jij vooral met de pc?Als het gamen is en je zou idd een w764b versie zetten.Verders zie ik het voordeel niet zo om nog meer geheugen teplaatsen.Dit wordt toch niet aangesproken in de huidige games.Je videokaart blijft daar het voornaamste in.
In normaal gebruik zul je het niet eens merken.
 
oke nog een keer bedankt voor je snelle reactie... ik game meestal wel ja:p maar dan niet zulke zware games zoals: wc3 The frozen throne, call of duty 4 en assassins creed I en soms ook nog gta san andreas:D altijd leuk:p
 
Dan denk ik dat 4gb gewoon voldoende is...
(maar het blijft je eigen keuze.je hebt in ieder geval antwoord of ie meer aankon)
 
zit nog wel te wachten op diablo III, maar das tog pas aan het eind van dit jaar of volgend jaar:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan