Moederbord met bijpassende videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuvel

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
Hallo,

Ik heb laatst een videokaart gekocht maar die bleek niet te passen in mijn moederbord. Ik heb hem zo snel mogelijk teruggebracht en dat kon gelukkig nog. Nu zoek ik eigenlijk een moederbord die de nieuwe videokaarten aankan. Ik zou dan graag mijn moederboord vervangen en toch alle onderdelen behouden. Daarom zal ik het fijn zijn als het moederbord werkt met de volgende onderdelen:

• Processor Intel Pentium 4 CPU 2.26Ghz
  • een aantal pci slots
  • een slot voor de nieuwe videokaarten
  • 2 x 184-pin DDR DIMMs

Er zit een Linkworld LPQ6-300WP voeding in als dat uitmaakt.
Ik ben niet zo goed in de namen als iets niet duidelijk is vraag het maar even. En kan je de processor zo overzettten?

Hallo,

Ik heb laatst een videokaart gekocht maar die bleek niet te passen in mijn moederbord. Ik heb hem zo snel mogelijk teruggebracht en dat kon gelukkig nog. Nu zoek ik eigenlijk een moederbord die de nieuwe videokaarten aankan. Ik zou dan graag mijn moederboord vervangen en toch alle onderdelen behouden. Daarom zal ik het fijn zijn als het moederbord werkt met de volgende onderdelen:

• Processor Intel Pentium 4 CPU 2.26Ghz
  • een aantal pci slots
  • een slot voor de nieuwe videokaarten
  • 2 x 184-pin DDR DIMMs

Er zit een Linkworld LPQ6-300WP voeding in als dat uitmaakt.
Ik ben niet zo goed in de namen als iets niet duidelijk is vraag het maar even. En kan je de processor zo overzettten?

Welke videokaart heb je besteld? Een 300W voeding kan al snel te licht zijn, en zeker als het ook nog eens van een slecht merk is (al weet ik niet of Linkworld dat is, kan er nergens wat over vinden).

Edit: moederbord verwijderd, past niet!

Laatst bewerkt:
Hoi !

Dat bordje heeft DDR II-geheugenslots !

Greetz,

Harry.

Dan zal ik toch maar moeten sparen voor een nieuwe computer.
Toch bedankt allemaal.

Hallo,

Bedankt Harry! ik denk dat ik daar zeker wat mee kan. Maar die videokaart die erin zit, de ATI XPRESS 1200. Als ik met google zoek vind ik verschillende snelheden. een van 256 maar ook 512 mb enzo. Hoe groot is deze?

Alvast bedankt,

Reuvel

Hoi !

Is een on-board-kaartje, dat automatisch wordt uitgeschakeld als je jouw PCI-express-kaart erin zet. (In je eerste post staat toch dat je die al hebt ?)

On-board kaarten zijn niet geschikt om te gamen, wel voor internet, office etc.

Greetz,

Harry.

Hallo,

Nee, die heb ik niet meer ik heb hem zo snel mogelijk teruggebracht zolang dat nog kon. Maar die kan ik zo weer kopen. Maar het geheugen dat ik nu heb passen ook in dat moederbord? en de processor is sneller toch?

Reuvel

Hoi !

Het geheugen dat je nu hebt past niet in dat mobo, maar je krijgt er 2 Gig bij !
(meer sloten zijn er gewoon niet).

Verder beschikt de processor over 2 x 2800 Mhz, en je weet zelf wat je nu hebt.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan