Moederbord met PCI-E 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamesbond008

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2009
Hallo,

Ik heb nu een moederbord, een Asus P5G41T-M om precies te zijn, maar ik zou er graag een nieuwe videokaart in willen zetten maar ik weet niet zeker of mijn moederbord deze videokaart ondersteund, het gaat om een Palit GeForce GTX 580 1.5GB met een PCI Express 2.0 aansluiting.

dus mijn vraag is zal dat lukken/passen?

Mvg James.:thumb:

oew, welke processor heb je?
en hoe zwaar is de voeding?
je moederbord is er wel geschikt voor.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu een Intel Core 2 Duo E7500,
en de voeding die weet ik niet, (weet niet hoe ik die moet vinden op PC wizard.)

En ik ben ook van plan om een nieuwe Processor te kopen, een Intel ore 2 Quad Q9505.
maar deze videokaart gaat voor en ik wil weten of mijn PC het inzijn geheel wel aankan met games ect.

Mvg James.

Hoi...

voor de voeding zal je even de kast moeten losmaken en op de stikker kijken.Dit is niet te vinden met pcwizard.

ik raad je echter wel aan om die cpu upgrade voorhang te geven

tis een beetje zonde van het geld want je gaat nu echt de gtx580 bottlenecken

Laatst bewerkt:
Ik ga morgen even kijken in de kast welke voeding ik heb,

Nu nog even over die CPU ,de Intel Core 2 Quad Q9505 is voor mij de beste optie denk ik aangezien mijn moederbord geen Socket 1155 ondersteund.

Laatst bewerkt:
hmm nou eerlijk gezecht kun je beter een GTX570 of HD6970 kopen en voor de rest van het geld een Socket 1155 mobo kopen
de Q9505 zal de GTX580 meschien niet bottlenecken maar om verder geld te stoppen in een dure S 775 processor lijkt mij geen slim plan
daar kan je max 3 jaar mee vooruit en dan mag je weer een totale nieuwe setup aanschaffen dat in tegen stelling tot S1155 waar je over 2/3 jaar gewoon nog kan upgraden
verder heb je ook te maken met het trage DDR2 ram wat je snelheid ook beinvloed

de Core i5 2500 kost net zo veel als die Q9505 maar is veel sterker
en een nieuw moederbord H61 kost 80 euro
plus wat nieuwe ram van 39 euro en je bent klaar

klikerdeklik
dit is wat ik zou doen

je hebt blijkbaar het geld er voor
een GTX580 kost 400 euro
wil je games op max spelen dan heb je een GTX580 niet nodig dit kan ook met de minder duren kaarten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan