Moederbord mogelijk kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik het goed begrijp wou je je huidige systeem upgrade die acer dus ?
wat is de Max FSB van je mobo?

Wat voor type moederbord is het en wat voor processor was er voor de tijd geinstalleerd.
Je had beter iets meer geld uit kunnen geven want het moederbord laten zitten is verkeerde bezuiniging, ik had gewoon de hele kast opnieuw samen gesteld dus die acer prut verkopen "budged pc's."

Laatst bewerkt:
Ik wilde inderdaad mijn pc van Acer upgraden (m'n Acer Aspire T660). Dus die afstandsbusjes zaten al in mijn kast dus daar zal het (denk ik) niet aan liggen.
Het probleem van mijn mobo is dat er bar weinig over te vinden is.
Na zoeken en verschillende resultaten was deze het betrouwbaarst:
http://www.beslist.nl/computers/d0000540929/Acer_T660_(_97G8B7VHHM_).html
Dus:
Moederbord:
Chipsettype: ATI Radeon Xpress 1100
Snelheid gegevensbus: 800 MHz

En eerst had ik een Intel Pentium D 820 (2,8Ghz)

Ik hoop dat we hier wat meer aan hebben,

Guus Bobeldijk

Je komt niets verder als je geen gegevens hebt van je moederbord, acer drukt er van alles in als het maar low budged is.
Wees verstandig geef wat meer geld uit en bouw alles in een andere kast met nieuw moederbord van een goes a merk b.v Asus.

Hmm :confused:
Zat al te denken dat het aan mijn moederbord lag maar wist het niet zeker. Ik vond het zelf ook erg onhandig dat er een heel onoverzichtelijk moederbord in zat. Want ik had een pc van een vriend van mij in 15 minuten in elkaar met een handleiding maar zonder werd het al snel 2 avonden. Toen heb ik jullie maar raadgepleegd. Ik was al van plan om een nieuw moederbord te kopen maar zat meer in de richting te denken van een ASrock is dat aan te raden? verder zou ik graag mijn kast willen houden dit geeft toch geen problemen als de moederbord maar past toch? :thumb:

Asrock werkt ook prima, goede bordjes voor weinig geld b merk van Asus ;);););)

Dit is misschien een beetje offtopic maar ik zou graag een mATX kopen zodat ik gewoon mijn eigen kast kan blijven houden. Heeft dit nadelen?? En waarom lukte mijn pc upgrade niet met mijn "oude" moederbord zodat ik deze keer niet weer in dezelfde fout stap.. :confused:

EDIT: zat zelf te denken aan een XFX nForce 630i Socket 775 mATX moederbord is deze aan te raden??

Laatst bewerkt:
Koop een mooie nieuwe kast en geen m atx maar gewone Atx kast heeft een veel betere koeling en je hebt meer mogelijkheden.
De lucht doorstroming is veel beter en je hebt de mogelijkheid om wat extra koelers bij te plaatsen als het systeem te warm word.

ok harstikke bedankt hier heb ik veel aan gehad :D
probleem opgelost :thumb:

Het probleem licht aan de FSB
je mobo kan tot 800 en die cpu heeft een FSB van 1333

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan