moederbord omgewisselt

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaatjee

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2002
Ik heb net mijn moederbord omgewisseld, omdat mijn nieuwe videokaart niet in mijn oude moederbord kon. Nou heb ik weinig ervaring met in- en uitbouwen van computers, maar volgens mij heb ik alles goed gedaan. Ik heb alleen de aan/uit knop op de moederbord aangesloten, ik had geen zin om al die lampjes en zo uit te zoeken. Maar het probleem is dat de computer wel aan gaat en mijn harde schijf in het begin even hoor, maar die uiteindelijk stopt. Tevens krijg ik geen beeld. De voeding en processor draaien gewoon. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Avast bedankt!

Rust het moederbord op afstandbusjes? En je moet wel al die kabeltjes aansluiten.

Geplaatst door Muurhond
Rust het moederbord op afstandbusjes? En je moet wel al die kabeltjes aansluiten.

Ja moederbord rust op afstandsbuisjes. Ik heb nou trouwens mijn oude moederbord weer teruggedaan en heb nu hetzelfde probleem als ik hierboven heb beschreven. Nu heb ik wel al die kabeltjes aangesloten. Heb hem precies zo teruggedaan als dat hij erin zat. Ik snap er niks van.

Heb je goed opgelet dat de processor goed er in zit en de cooler goed is aangesloten. Tevens goed luisteren of je piepjes hoort (wel je speaker er aan hangen dan)

Geplaatst door acid007
Heb je goed opgelet dat de processor goed er in zit en de cooler goed is aangesloten. Tevens goed luisteren of je piepjes hoort (wel je speaker er aan hangen dan)

Ja zijn beiden goed aangesloten, hoor geen piepjes.

Is al gelukt. Mijn geheugen zat er niet goed in, nu nog een keer met mijn andere moederbord proberen. Bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan